AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #21 Skrevet 7. september 2015 Perfekt eksempel for en tråd hvor mange klovner poster sin oppdagelse - hun er jo gravid! - uten å ha lest hele tråden. Folk asså.Anonymous poster hash: 680aa...a1d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #22 Skrevet 7. september 2015 Perfekt eksempel for en tråd hvor mange klovner poster sin oppdagelse - hun er jo gravid! - uten å ha lest hele tråden. Folk asså.Anonymous poster hash: 680aa...a1d Du vet at man har lik AB-kode gjennom en hel tråd? Det er altså ikke så veldig mange andre enn jeg som har forsøkt å påpeke det åpenbare. Anonymous poster hash: 729b3...116
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #23 Skrevet 7. september 2015 Vel. når TS opplyser at hun er gravid så sier det seg selv hva som foregår. Da er det absolutt ingen grunn til å gjøre henne mer urolig. TS opplever det som mange gjør, ting/omgivelser som aldri har luktet noe før kan plutselig lukte intenst av det ene eller det andre. Anonymous poster hash: 729b3...116 Jeg vet det. Har vært gravid tre ganger selv. Han prøver likevel bare å hjelpe. Anonymous poster hash: be84e...65d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #24 Skrevet 7. september 2015 Jeg skjønner godt at jeg har forsterket luktesans nå. Men hva med de svarte flakkende bak sengen? Det er helt umulig å vaske de vekk. Det ser ut som de sitter inne i treverket.Anonymous poster hash: 3ea8f...710
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #25 Skrevet 7. september 2015 Flekkene skal det stå :-)Anonymous poster hash: 3ea8f...710
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå