Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest canacas
14 minutter siden, Joppe skrev:

WTF!!! Nå selger hun også unna alle møbler akkurat som VP. Hva er det for syke greier??? :ph34r:

Det er en stund siden (i alle fall før VP la ut sine møbler) at Ine annonserte at hun ventet betongbord. Så ikke sikkert det er helt i tråd. Men var kanskje bomkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Det er en stund siden (i alle fall før VP la ut sine møbler) at Ine annonserte at hun ventet betongbord. Så ikke sikkert det er helt i tråd. Men var kanskje bomkjøp. 

Kanskje hun har kjøpt Camilla sitt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Kanskje hun har kjøpt Camilla sitt...

Synes å huske at d lå ut et bilde av et spisebord i betong som GH ventet hjem. Det bildet er slettet. Jeg tror spisebordet i betong blir avbestillt. Det kommer nok et rundbord i drivved.... Skammer meg egentlig over meg selv at jeg følger denne tråden. Facinerende  på en måte. My guilty pleasure...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På IG ble det spurt om hun skulle ha betongspisebord nå, men nei, hun skulle ikke det. Vi vet vet alle hva som kommer. 

Guilty pleasure - her også! Det er jo som en dårlig såpeserie man bare ikke klarer å la vær å følge med på.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg er innom og ser på bildene, men hvorfor er det masse bilder av akkurat det samme?
Overmøblering med nesten bare pynteting; hvor skal en bo da? Hverdagsliv og hobbyer er helt borte?
Går da ikke an å bo i kulisser hele tiden? Dette forstår jeg visst ikke noe av. :huh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
55 minutter siden, ragna-råkk skrev:

På IG ble det spurt om hun skulle ha betongspisebord nå, men nei, hun skulle ikke det. Vi vet vet alle hva som kommer. 

Guilty pleasure - her også! Det er jo som en dårlig såpeserie man bare ikke klarer å la vær å følge med på.

Ganske sikker på at hun sa det motsatte for bare en uke siden. Må sjekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig for Glade Hjem-dama at forbildet hennes nå går bort ifra sort og maskuline farger når hun nettopp har malet hele gangen og entreen sort... 

Men flaks hun ikke rakk å bruke penger på betongbord...nå kan hun gå rett på rundt bord!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, canacas skrev:

Ganske sikker på at hun sa det motsatte for bare en uke siden. Må sjekke. 

Det gjorde hun nok. Det var bare det at Camilla bytta før hun rakk å få det i hus, så hun avbestilte det vel og nå kommer det nok et rundt et. Hun sa nei til betongbord i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
2 timer siden, Butternut skrev:

WHAT? Hva skal man si liksom? Annet enn :hakeslepp:

Før VP i det hele tatt la ut sine møbler til salgs ble det påpekt tidligere i denne tråden at Ine hadde møbler ute til salgs. Så jeg tror dette er tilfeldig, ikke noe som skjer spontant over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fordi hun skulle bytte til betongbord - hun ligger jo litt etter. Så, innen hun rakk d, kvitter VP seg nå med betongen til fordel for noe annet. Enten kommer betongen til Ine for seint, eller hun rakk å avverge det, og skaffer seg samme. Det er vel ingen i denne tåden som tror at Ine har tatt en selvstendig avgjørelse uten at idolet har tråkket opp veien!?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

😔😔 jeg forstår ikke opplegget. Må være slitsomt... Å bytte hele tiden...aldri bli fornøyd.. 😔😔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå en kan begynne å angre på at en kvittet seg med sine gamle spisestuestoler og sofa....? 

Jeg selv velger å bruke pengene mine på reiser, renovering av bad, samt uteområde i stedenfor å bytte ut møblene flere ganger i året, -enda jeg får gode priser på sofa og bord pga familien!

Endret av Smugleseren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.1.2016 at 20.56, loffen skrev:

blir spennende å se om det snart kommer et innlegg om at hun har nå prøvd ut det maskuline men at det er beige som er henne og om det kommer ny beige sofa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...