Marvel1 Skrevet 10. mars 2016 #541 Del Skrevet 10. mars 2016 Det siste blogginnlegget til Glade Hjem er nesten identisk med et innlegg Villa Paprika skrev på sin blogg 02.06.2014 med overskrift BEDREVITER(E). Jeg stusset litt da GH skrev i sitt siste blogginnlegg om f.eks hvor mange lysestaker hadde hun solgt om hun aldri hadde satt fram nye osv....så vidt jeg vet driver vel ikke GH butikk/nettbutikk? Fikk rett og slett frysninger da jeg leste VP sitt innlegg som var skrevet for lenge siden, som GH nå så og si kopiert. Har sagt d før....klarer ikke å la være å lese Glade Hjem blogge. My guilty pleasure.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 10. mars 2016 #542 Del Skrevet 10. mars 2016 8 minutter siden, Marvel1 skrev: Det siste blogginnlegget til Glade Hjem er nesten identisk med et innlegg Villa Paprika skrev på sin blogg 02.06.2014 med overskrift BEDREVITER(E). Jeg stusset litt da GH skrev i sitt siste blogginnlegg om f.eks hvor mange lysestaker hadde hun solgt om hun aldri hadde satt fram nye osv....så vidt jeg vet driver vel ikke GH butikk/nettbutikk? Fikk rett og slett frysninger da jeg leste VP sitt innlegg som var skrevet for lenge siden, som GH nå så og si kopiert. Har sagt d før....klarer ikke å la være å lese Glade Hjem blogge. My guilty pleasure.... Neimen...!?! Jeg googlet "bedreviter villa paprika" nå og det innlegget kom opp... Det er identisk.. Jeg gir meg ende over.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mars 2016 #543 Del Skrevet 10. mars 2016 6 minutter siden, Corinne skrev: Neimen...!?! Jeg googlet "bedreviter villa paprika" nå og det innlegget kom opp... Det er identisk.. Jeg gir meg ende over.... Seriøst?! Tar tilbake at jeg er imponert over svadaproduksjonen. Copy paste blir jeg ikke så imponert av. Mangelen på skam derimot... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 10. mars 2016 #544 Del Skrevet 10. mars 2016 9 minutter siden, Corinne skrev: Neimen...!?! Jeg googlet "bedreviter villa paprika" nå og det innlegget kom opp... Det er identisk.. Jeg gir meg ende over.... Jeg og. Wow, dette er for drøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 10. mars 2016 #545 Del Skrevet 10. mars 2016 Det som overrasker meg er at ikke Camilla tar tak i dette ig anmelder! Hun svarer alltid så vagt når noen spør om dette ...Jeg hadde blitt rasende om noen hadde kopiert meg sånn! Og copycaten hadde værtrden siste kunden jeg ville hatt! (Om det er grunnen til at hun lar Ine holde på) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 10. mars 2016 #546 Del Skrevet 10. mars 2016 14 minutter siden, Corinne skrev: Neimen...!?! Jeg googlet "bedreviter villa paprika" nå og det innlegget kom opp... Det er identisk.. Jeg gir meg ende over.... Seriøst? Igjen?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mars 2016 #547 Del Skrevet 10. mars 2016 8 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Det som overrasker meg er at ikke Camilla tar tak i dette ig anmelder! Hun svarer alltid så vagt når noen spør om dette ...Jeg hadde blitt rasende om noen hadde kopiert meg sånn! Og copycaten hadde værtrden siste kunden jeg ville hatt! (Om det er grunnen til at hun lar Ine holde på) Syns og at det er rart. Spesielt siden Camilla truer med å saksøke i hytt og pine ellers. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 10. mars 2016 #548 Del Skrevet 10. mars 2016 Ja, C er snar med "anmeldelser" ellers. Merkelige greier. Det at Ine gjør det igjen og igjen, til tross for at hun blir ferska i det hver gang, det forstår jeg ikke! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 10. mars 2016 #549 Del Skrevet 10. mars 2016 Hun klarte å endre "mandagskveld" til "torsdagskveld" da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 10. mars 2016 #550 Del Skrevet 10. mars 2016 Hun MÅ ha et slags samarbeid med VP! Jeg føler nesten at VP stiller ut møblene sine hos glade hjem, så tar glade hjem bilder og blogger om forandringen og vippps har begge to masse klikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. mars 2016 #551 Del Skrevet 11. mars 2016 Tråden ryddet for ryktespredning og latterliggjøring, samt svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 11. mars 2016 #552 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg tror egentlig det bare er positivt for villapaprika, ettersom alt dette mest sannssynlig genererer klikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 11. mars 2016 #553 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg visste d måtte være VP tekst Så mye svada på en gang liksom.. Ine,du har ikke butikk,eller har bloggen som levebrød..hvorfor da kopiere en tekst som tydeligvis handler om butikken og d å leve av en blogg??Dette henger ikke på greip! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 11. mars 2016 #554 Del Skrevet 11. mars 2016 8 timer siden, strawberryjaw skrev: Ja, C er snar med "anmeldelser" ellers. Merkelige greier. Det at Ine gjør det igjen og igjen, til tross for at hun blir ferska i det hver gang, det forstår jeg ikke! Ine er jo SbN beste kunde,regner med d er derfor hun ikke gjør noe...C hadde vel skrevet i bloggen at dem "plager" ikke kundene sine 😜💸 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenmedmann Skrevet 11. mars 2016 #555 Del Skrevet 11. mars 2016 Det var en venninne av meg som spurte GH dama om hvorfor det ere så identiske innlegg som Camilla sine, dette er ikke godkjent og derfoir ikke synlig i bloggen til GH 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 11. mars 2016 #556 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg lurer geniunt på hva som hadde skjedd med Gladehjem hvis VillaPaprika hadde sluttet å blogge. Jeg vil ikke være vitne til det øyeblikket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 11. mars 2016 #557 Del Skrevet 11. mars 2016 51 minutter siden, secret92 skrev: Jeg lurer geniunt på hva som hadde skjedd med Gladehjem hvis VillaPaprika hadde sluttet å blogge. Jeg vil ikke være vitne til det øyeblikket. Siden mamma til michelle var den forrige hun kopierte 24-7 så finner hun nok en ny obsession. Men hadde vært interessant å se... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. mars 2016 #558 Del Skrevet 11. mars 2016 1 time siden, secret92 skrev: Jeg lurer geniunt på hva som hadde skjedd med Gladehjem hvis VillaPaprika hadde sluttet å blogge. Jeg vil ikke være vitne til det øyeblikket. Tja...Gladehjem flytter til gressvik og får en ny og spennende nabo? Det forbauser meg litt at hun ikke kjøpte gamlehuset til Camilla faktisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. mars 2016 #559 Del Skrevet 11. mars 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 11. mars 2016 #560 Del Skrevet 11. mars 2016 Den 18.2.2016 at 16.15, Soloo skrev: 20 timer siden, Marvel1 skrev: Det siste blogginnlegget til Glade Hjem er nesten identisk med et innlegg Villa Paprika skrev på sin blogg 02.06.2014 med overskrift BEDREVITER(E). Jeg stusset litt da GH skrev i sitt siste blogginnlegg om f.eks hvor mange lysestaker hadde hun solgt om hun aldri hadde satt fram nye osv....så vidt jeg vet driver vel ikke GH butikk/nettbutikk? Fikk rett og slett frysninger da jeg leste VP sitt innlegg som var skrevet for lenge siden, som GH nå så og si kopiert. Har sagt d før....klarer ikke å la være å lese Glade Hjem blogge. My guilty pleasure.... Sjokkert faktisk :-O 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg