Gå til innhold

Gran Canaria!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei frem til desember så har jeg lyst til å reise. Målet er Gran canaria. Jeg har tenkt å være der en uke med en kompis av meg. Jeg har aldri vært der før.Jeg velger det fordi det er en øy. Og jeg er en person som liker strand og rolig liv. Trives ikke I så mye bråk. Velger helst rolig områder. Er veldig glad I varme steder. Så jeg vil gjerne ha noe tips om noe steder I Gran canaria som passer akkurat ønskene. Gjerne noe tips angående mat, hotell og taxi prisene I øya! Obs.Vi er begge menn på 20 år.

Tusen takk på forhånd 😊

Anonymous poster hash: 024f2...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale Puerto Rico eller Puerto Mogan. Byene ligger helt sør på øya, så det er varmt og godt i desember. Gran Canaria er en typisk turist øy, mange skadinaviere samt tyskere og briter. 

Skrevet

Vil anbefale Puerto Rico eller Puerto Mogan. Byene ligger helt sør på øya, så det er varmt og godt i desember. Gran Canaria er en typisk turist øy, mange skadinaviere samt tyskere og briter.

Hmm! Interessant. Hva med flyplass transport til de stedene. Evt hvor mye koster det på taxi?

Skrevet

Hmm! Interessant. Hva med flyplass transport til de stedene. Evt hvor mye koster det på taxi?

Enten så ordner dere med transport/buss når dere bestiller fly og hotell eller så kan du bestille taxi, om jeg ikke husker feil så koster det rundt 50 euro fra flyplassen til puerto rico. Jeg vil anbefale å forhandle deg til pris før du setter deg i taxien. Taxi generelt er billig, men om dere ønsker er det også mulig å ta f.eksempel buss eller båt til de forskjellige byene. Uavhengi av hvor dere velger å reise syns jeg dere burde besøke Puerto Mogan, det er en veldig hyggelig by. 

Skrevet

Hvorfor reise til GC når man kan reise til Tenerife, sier nå jeg. GC er fullstendig ødelagt av turisme, og er så jallaharrybingodoris at jeg finner ikke ord. Aldri mer. Tenerife er mye koseligere!

Anonymous poster hash: c425a...cfd
Skrevet

Enten så ordner dere med transport/buss når dere bestiller fly og hotell eller så kan du bestille taxi, om jeg ikke husker feil så koster det rundt 50 euro fra flyplassen til puerto rico. Jeg vil anbefale å forhandle deg til pris før du setter deg i taxien. Taxi generelt er billig, men om dere ønsker er det også mulig å ta f.eksempel buss eller båt til de forskjellige byene. Uavhengi av hvor dere velger å reise syns jeg dere burde besøke Puerto Mogan, det er en veldig hyggelig by. 

Jo takk :)

Skrevet

Jeg har sett mye på Tenerife, jeg vil velge det, men jeg vet dessverre ikke mye om det. Hvor jeg skal reise dit,m taxi og mat prisene og hvordan det ligger igjen med øya. Har ikke så mye info angående det. Så blir glad om du kommer med noe tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...