AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Hei ☺ Det her er til lesbiske/bifile jenter. Akkuart kommet ut, det er skummelt. Hvordan tok jente vennene deres det? Ser de på deg anderledes enn før? Hvordan er deres drømme dame? Maskulin? Feminin? Anonymous poster hash: 92137...825
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 så fint at du har kommet ut,lykke til søster
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg er bifil. Vennene mine tok det fint. De var glade på mine vegne, for jeg var forelska og hadde funnet meg ei veldig fin jente. Mange var nysgjerrige, siden jeg kommer fra bygda og det er ikke så vanlig der. Drømmedama er ultrafeminin! Store pupper og deilige hofter! Anonymous poster hash: 466d4...252 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Vennene mine har vist det egentlig fra dagen de møtte meg, har alltid vært så normalt for meg som en bifil jente, å like begge kjønn. Alle vennene mine rundt meg tar det kjempebra, har kun likt jenter med mørkt hår, liker også at de ikke er altfor pyntete og for tynne! må helst være en mellomting. Har prøvd meg på en jente og vi pleier å kose med hverandre men for meg er det bare helt vanlig! ikke noe skummelt for min del, men lykke til! Anonymous poster hash: 77e64...7ab
monstergospel Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Jeg er lesbisk! Venninnene mine tok det helt fint. Alle tok det helt fint. Var bare i mitt hode at alle skulle syntes det var kvalmt. Liker tøffe jenter. Noe midt i mellom. Ikke traktorlesber, det blir altfor maskulint. Liker langt hår og jenter som ordner seg litt:) Er selv rimelig feminin, på utsiden. Lykke til! Husker selv da jeg sto frem, var litt som en ny litt forsinket ungdomstid:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå