stjerneskudd89 Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Jeg er en 26 årig kvinne som i løpet av mitt liv kun har hatt to seksuelle partnere. Jeg har nå vært sammen med min ektemann i to år og fire måneder. Plutselig for et par dager siden utviklet jeg tre små kuler i underlivet, en på hver side av "åpningen" og en ved siden av klitoris. I følge posisjonene til disse kulene ser dette ut som kjønnsvorter, men er det mulig for meg å utvikle kjønnsvorter etter kun å ha hatt to partnere i løpet av et liv og etter over to år i et monogamt ekteskap? Setter pris på råd om hva dette kan være
Kontormus Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Det er mulig og utvikle kjønnsvorter etter kun èn partner! Men det kan være mye annet også, så jeg ville tatt en tur til legen
Cathj Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Kulene kan være betente talgkjertler. Det er ikke farlig og går tilbake av seg selv. Men jeg hadde tatt en tur til legen for å være på den sikre siden.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Kjønnsvorter tror jeg skal kjennes litt skarpe ut. Om de har glatt overflate vil jeg heller tippe kvise eller inngrodd hårkjertel, eller om de ikke forsvinner ila en ukes tid så er det kanskje mollusker. Det kan uansett være lurt å sjekke deg for kjønnssykdommer når du får sånne forskjeller i underlivet, i værstefall kan det jo være herpes. Anonymous poster hash: 7bed0...0c2
Mona26 Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Jeg trodde en gang at jeg hadde fått herpes i underlivet og dro til legen. hadde først sånne klumper i underlivet som du beskriver og etterhvert så det ut som små sår. Viste seg å være inngrodde hår 😜😜
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Hadde det samme som deg, to "klumper/byller" på utsiden av skjedeinngangen. Trodde først det var kjønnsvorter, men viste seg å være en betent kjertel. Går over av seg selv, tok grønnsåpebad et par ganger, så forsvant det. Unngå undertøy som gnager, så går det fort over om det er det jeg tror det er Anonymous poster hash: 24cbf...e93
Gjest Morello Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Har hatt sånne innimellom jeg også, sånne myke bumper i huden ikke sant, de har alltid gått tilbake hos meg Merker de kommer hyppigere om jeg går mye med trange klær og shaver fitta ofte, ergo irriterer huden, mens de ikke kommer når jeg er litt mer forsiktig med barberingen, sover naken og slikt. ^^
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Hvordan ser de ut? Kjønnsvorter er utvekster som kan se ut som små blomkål. De er altså ikke helt runde, men litt "taggete". Men samtidig er de glatte. Kanskje det er lurt å ta en tur til legen! Anonymous poster hash: 887c7...863
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå