Gå til innhold

Sprit!


Rio

Anbefalte innlegg

Jeg skal på spritfylla og ha det rasende festlig. Problemet er at jeg har ikke kjøpt sprit på lenge, og har lite peil på hva jeg skal kjøpe. Absolute er jeg grusomt lei av. Finlandia og smirnoff er jo bra. Hva er bra og billig?

Og blandevann tips. Jeg vil lage noe som er godt og som fjerner spritsmaken litt. Jeg er ikke så glad i smaken til f.eks smirnoff ice, men å blande med 7up er litt godt. Så kan jeg tenke meg juice og pærecider. Vil kjøpe blandevann i butikken. Noen som har enkle tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlandia og smirnoff er jo bra. Hva er bra og billig?

Min erfaring er at jeg får lettere tømmermenn av smirnoff enn av finlandia.

Sånn rosé-lime er god hvis du liker lime-smak på drinken. Den fjerner også litt av spritsmaken,... Bland den med sprite/7up-->nam :slurp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve noe annet enn vodka? southern comfort er jo kjempegodt.... blanda med rødbrus foreksempel (kalles brannbil)... Eller Gin eller rom? Jeg synes hvertfall vodka kan bli litt kjedelig i lengden... Er også en god ide å gå sammen og spleise masse folk, så kan man kjøpe mange forskjellig typer sprit, og blandevann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve noe annet enn vodka? southern comfort er jo kjempegodt....

Der sa du noe,...noe av det beste jeg har smakt er en shot som heter "Alabama":

40% southern comfort+ 40% amaretto (donnaronna) + 10% sitronbrus i et shotteglass= 100% Alabama NAM! :slurp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...