Gå til innhold

Spåtelefonen - noen erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd å ringe en spåtelefon noen gang? Hva er dine erfaringer?

 



Anonymous poster hash: 4e1b2...cb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har prøvd å ringe en spåtelefon noen gang? Hva er dine erfaringer?

Anonymous poster hash: 4e1b2...cb7

Vet ikke om akkurat spå-tlf.. Men kjenner et par stk som er synske, som kan se i fremtiden, heale, finne ting som er mistet, stoppe blod osv osv. De bruker bibelen til å gjøre disse tingene. Trodde ikke på det før jeg fikk se det med egne øyne. Helt syk opplevelse..

Anonymous poster hash: 5e13c...734

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 6.9.2015 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om akkurat spå-tlf.. Men kjenner et par stk som er synske, som kan se i fremtiden, heale, finne ting som er mistet, stoppe blod osv osv. De bruker bibelen til å gjøre disse tingene. Trodde ikke på det før jeg fikk se det med egne øyne. Helt syk opplevelse..

 

Anonymous poster hash: 5e13c...734

Kjenner du fremdeles denne personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/6/2015 at 2:48 PM, AnonymBruker said:

Noen som har prøvd å ringe en spåtelefon noen gang? Hva er dine erfaringer?

 

 


Anonymous poster hash: 4e1b2...cb7

 

At du får noen å prate med, men det får du også om du ringer mental helses hjelpetelefon. Jeg tror for all del du kan få hjelp om du treffer riktig person, men her ville jeg heller hørt rundt med venner osv om de vet om noen som er gode å prate med. 

Anonymkode: 0aa39...725

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir i lengden ikke klokere.

Anonymkode: 908b6...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 6.9.2015 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om akkurat spå-tlf.. Men kjenner et par stk som er synske, som kan se i fremtiden, heale, finne ting som er mistet, stoppe blod osv osv. De bruker bibelen til å gjøre disse tingene. Trodde ikke på det før jeg fikk se det med egne øyne. Helt syk opplevelse..

 

Anonymous poster hash: 5e13c...734

Helbredelsens nådegave❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk pengene dine på noe annet, er mitt råd. Bare sjarlataner og kvakksalvere, hele fordømte gjengen.

Anonymkode: 63307...91c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som jobbet med det, hun er ikke synsk men gjorde det bare fordi det var lett tjente penger 

Anonymkode: 55528...d30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som jobbet med det, hun er ikke synsk men gjorde det bare fordi det var lett tjente penger 

Anonymkode: 55528...d30

Nettopp dette, og det koster vel 3 ganger så mye, som en privat time til psykolog.

Anonymkode: c6eba...615

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp dette, og det koster vel 3 ganger så mye, som en privat time til psykolog.

Anonymkode: c6eba...615

Om det koster 20 kr minuttet blir det vel 1200 kr for en time. Hos psykolog får man vel 45 minutter. 

Jeg sier ikke at ts skal bruke pengene sine på spåtelefon, her kan mental helse sin hjelpetelefon være et godt alternativ. 

Men om ts faktisk treffer på et menneske det er godt å prate med, kan det føre til at TS føler seg bedre. 

Min mor har jobbet på spåtlf. Hun satt klar med nødnr og nr til blant annet mental helse for de innringere som hadde behov for det. 

Anonymkode: 0aa39...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gjør det. Det er masse tull. Og du kommer til å bli blakk

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Selvfølgelig bare svindel og bedrag... 

Anonymkode: d675c...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man så dum at man ringer slikt kan man bare ha det så godt med høye telefonregninger.

Anonymkode: af690...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor  jobber på spå-telefon.

Ville aldri spurt henne om råd og enda mindre betalt henne for det.

Men greia er at hun tror på dette selv. At tingene hun sier er riktig og at hun hjelper andre.

Er det svindel om man er en naiv godtroende idiot? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Mæn40 skrev:

Svigermor  jobber på spå-telefon.

Ville aldri spurt henne om råd og enda mindre betalt henne for det.

Men greia er at hun tror på dette selv. At tingene hun sier er riktig og at hun hjelper andre.

Er det svindel om man er en naiv godtroende idiot? :)

Tror hun at hun hjelper andre så gjør hun nok det. Men kanskje hun hjelper andre med helt andre ting enn hun selv skjønner. Kanskje de etter en samtale med henne endelig skjønner at spåtelefoner er bortkastede penger for eksempel 😛 

Altså, jeg har ikke noe i mot at folk bruker penger på spåkoner, tarot, sjamaner eller hva som helst. Tvert i mot tror jeg at det kan ha en helende effekt, gitt at man er åpen for sånt fra før av. Men jeg ville vært skeptisk til å bare ringe et nummer og snakke med en tilfeldig person på linja. Jeg velger ikke lege eller rørlegger eller noe annen tjeneste på den måten heller. Så det er nok kanskje litt naivt og godtroende å bruke penger på spåtelefon heller enn andre mer seriøse "sjelearbeidere". Så om man er så usikker på om det er rett at man spør her inne, så tenker jeg at det kanskje er like greit å ikke ringe. Spør heller noen av de som øver seg på å lese her inne, for eksempel. Det er også litt tilfeldig, du vet ikke hvem som sitter i andre enden, men det er i det minste gratis :) 

Anonymkode: 3ea09...8f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 1.46, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som jobbet med det, hun er ikke synsk men gjorde det bare fordi det var lett tjente penger 

Anonymkode: 55528...d30

Fy skam

Anonymkode: 50627...92d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...