Gå til innhold

Krigeren - For en flott fyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/spesial/2015/syriakrigeren/

Her snakker vi engasjement, for en flott fyr. Snakk om å stå opp for tyranniet. Håper han får tatt knekken på noen av disse galningene der nede.

Hva syns folk om dette bidraget? Selv syns jeg det er fantastisk.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk om syrianerne hadde vist like mye engasjement istedet for å flykte til Europa. 

Anonymous poster hash: 286b1...469
  • Liker 5
Skrevet

Ja her har vi et ekte mannfolk. Nå synes jeg dette bør sette folk i gang her i Norge og trene opp unge Syriske jenter og gutter til og reise tilbake og kjempe for sitt land. Men dem vil nok heller henge rundt på NAV og kjøpesentre rundt om i byene.

• Liker 7
Skrevet

http://www.vg.no/spesial/2015/syriakrigeren/

Her snakker vi engasjement, for en flott fyr. Snakk om å stå opp for tyranniet. Håper han får tatt knekken på noen av disse galningene der nede.

Hva syns folk om dette bidraget? Selv syns jeg det er fantastisk.

Det får man jo til å lure. Når en fyr fra Finnmark som ikke kan språket engang og ikke har tilknytning til området kan dra ned for å kjempe for frihet mot Deash, hvorfor kan ikke de tusenvis av menn som nå drar motsatt vei til Europa?

Hvordan skal det gå fremover når alle menn fra områder i krig som kjemper mot en ond fiende bare kan stikke og søke asyl og leve i velstand i et annet land? 

Anonymous poster hash: 99632...53d

• Liker 5
Skrevet

Det får man jo til å lure. Når en fyr fra Finnmark som ikke kan språket engang og ikke har tilknytning til området kan dra ned for å kjempe for frihet mot Deash, hvorfor kan ikke de tusenvis av menn som nå drar motsatt vei til Europa?

Hvordan skal det gå fremover når alle menn fra områder i krig som kjemper mot en ond fiende bare kan stikke og søke asyl og leve i velstand i et annet land? 

Feige folk som ikke vil kjempe for landet sitt. Det forteller oss at her har vi med lykkejegere å gjøre. Men, det Norske naive folk og andre som kan tjene penger og god omtale, tar disse hjertelig i mot og legger dem gjerne inn på hotell. Når skal galskapen ta slutt? Det er nesten som man håper det virkelig smeller her i landet, vi fortjener ikke noe annet.

• Liker 4
Skrevet

Feige folk som ikke vil kjempe for landet sitt. Det forteller oss at her har vi med lykkejegere å gjøre. Men, det Norske naive folk og andre som kan tjene penger og god omtale, tar disse hjertelig i mot og legger dem gjerne inn på hotell. Når skal galskapen ta slutt? Det er nesten som man håper det virkelig smeller her i landet, vi fortjener ikke noe annet.

Du har allerede en som deler synet ditt, som har latt det smelle i dette landet for han mente vi fortjente det, ikke glem det.

• Liker 1
Skrevet

Du har allerede en som deler synet ditt, som har latt det smelle i dette landet for han mente vi fortjente det, ikke glem det.

Og derfor har vi ikke lov til å si at vi ikke vil ha flere flyktninger hit? Jeg er dritt lei av at ABB blir brukt som en stopper for all diskusjon fra oss Norge-vennlige. ABB representerer ikke meg. Jeg er anti-vold! I motsetning til stort sett alle muslimske innvandrere, som er pro-vold. Bare se hvordan de herjer på sin vei mot nord-europa. 

• Liker 6
Skrevet

Og derfor har vi ikke lov til å si at vi ikke vil ha flere flyktninger hit? Jeg er dritt lei av at ABB blir brukt som en stopper for all diskusjon fra oss Norge-vennlige. ABB representerer ikke meg. Jeg er anti-vold! I motsetning til stort sett alle muslimske innvandrere, som er pro-vold. Bare se hvordan de herjer på sin vei mot nord-europa. 

Må da ikke glemme at ABB er verre enn alle andre mennesker i verden. Tilogmed verre enn de muslimske mennene som voldtar barn, kaster folk ut av bygninger, setter mennesker i bur for så å dynke de i bensin å tenne på, mye verre enn de som på en dag dreper flere hundre uskyldige mennesker. ikke glem det. og ja, alle som mener noe som ikke er pk, deler hjerne med ABB, ABB sin hjerne er nemlig klonet og plassert i kraniet på mange folk.

Anonymous poster hash: cc2c1...1b0

• Liker 1
Skrevet

Da mener du vel at vi ikke fortjener at det smeller her, slik som Gothminister og ABB gjør

Skrevet

Det skjønner vel du også, at han ikke mener det innerst inne. Han er fortvilet og føler seg maktesløs på grunn av venstrefolk. Vi vil at folk skal våkne, og da blir det brukt sterk retorikk. 

Jeg mener selvfølgelig ikke at vi fortjener at det smeller her, og det mener nok ikke Gothminister heller. Men jeg blir ikke overrasket når det skjer, slik mange av dere pk-ere kommer til å bli. 

Jeg kommer også til å tenke at dere har skapt dette selv, så ikke kom til oss og sutre etterpå.

• Liker 2
Skrevet

Da mener du vel at vi ikke fortjener at det smeller her, slik som Gothminister og ABB gjør

Det var til deg, glemte å sitere.

Skrevet

Det er da slett ikke sikkert at flyktningene kan språket heller. De fleste syrere snakker arabisk, mens kurdisk naturlig nok snakkes i de kurdiske områdene. Det er heller ikke gitt at ikke-kurdiske syrere vil kjempe sammen med kurderne som ikke bare har som mål å bekjempe ISIS, men også opprette et fritt Kurdistan. Husk også at det var borgerkrig i landet før ISIS rykket inn, og de syriske regjeringsstyrkene, som også slåss mot ISIS, er en part det er vanskelig å støtte. For mange av flyktningene er det til og med umulig å støtte dem fordi det var dem de flyktet fra i utgangspunktet.

Skrevet

Regner med at du her mener ABB. Beklager, men jeg deler nok ikke hans syn. Om jeg hadde støtter ABB sin politiske teori, så hadde jeg sagt det, hadde jeg støtter at han drepte uskyldige mennesker, hadde jeg sagt det. Som liberalist tror jeg nok ikke ABB vil ha så mye med meg å gjøre. Husk, jeg er for fri innvandring, noe som ville gjort at ABB hadde skutt meg med.

Men hvorfor trekker du inn ABB i debatten? Trodde du var litt redelig som debattant.

• Liker 2
Skrevet

Om du leser mitt innlegg en gang til. så skriver jeg ikke at jeg ønsker, men at man nesten skulle ønske. Er du i stand til å se forskjellen? Uansett, det vil smelle voldsomt. Det vil bli mer vold og elendighet. En elendighet som aldri før har rammet oss. Det er hva fremtiden bringer, pga. at vi ødelegger vårt samfunn ved å ta inn mennesker som vil koste vår velferd dyrt. Samt at mange ikke vil akseptere det. Det du og andre gjør. Er å produsere flere ABB mennesker. Problemet er at dere ikke engang forstår konsekvensene av eget politisk syn.

• Liker 4
Skrevet

Om du leser mitt innlegg en gang til. så skriver jeg ikke at jeg ønsker, men at man nesten skulle ønske. Er du i stand til å se forskjellen? Uansett, det vil smelle voldsomt. Det vil bli mer vold og elendighet. En elendighet som aldri før har rammet oss. Det er hva fremtiden bringer, pga. at vi ødelegger vårt samfunn ved å ta inn mennesker som vil koste vår velferd dyrt. Samt at mange ikke vil akseptere det. Det du og andre gjør. Er å produsere flere ABB mennesker. Problemet er at dere ikke engang forstår konsekvensene av eget politisk syn.

Så det er AP som er skyld i handlingene til ABB, var det ikke du som snakket om en redelig debatt?

Skrevet

Så det er AP som er skyld i handlingene til ABB, var det ikke du som snakket om en redelig debatt?

Tror ingen har påstått dette. Jeg syns likevel man skal være såpass redelig at AP og venstresiden generelt sett er de som har ført en politikk som sørger for at slike som ABB kommer til syne. 

Man kan da ikke bringe fremmedkulturelle som opponerer mot vårt samfunn og ikke forvente en slags motreaksjon. 

Greit at vi skal hjelpe, men vi må kunne innrømme hva konsekvensene kan bli. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Som du burde vite så var AP et offer. ABB drepte AUF ungdommer som en konsekvens av deres politikk. Men som du burde vite. Man skal aldri tilpasse sin politikk eller samfunn pga. terror fare. Men man må være forberedt på de konsekvenser sitt politiske syn kan medføre. I dag burde man jo vite dette.

• Liker 2
Skrevet

Tror ingen har påstått dette. Jeg syns likevel man skal være såpass redelig at AP og venstresiden generelt sett er de som har ført en politikk som sørger for at slike som ABB kommer til syne. 

Og i dag produserer vi flere ABB. Problemet til AP og venstresiden, er at de ikke forstår konsekvensene av sin politikk. Ikke for at dem skal endre den pga. fare for terror eller krig. Men de må forstå det at alt har konsekvenser. Når vi som er i mot flyktninger og asylsøkere skriver som vi gjør. Så forstår vi at enkelte som leser det vil ta til motstand mot disse menneskene. Det er jo derfor vi skriver som vi gjør. Dette er en kamp om vår fremtid, der to sider står sterkt i mot hverandre.

• Liker 3
Skrevet

For en type! Håper han skriver bok

Gjest Captain Hook
Skrevet

Ja, tenk om syrianerne hadde vist like mye engasjement istedet for å flykte til Europa. 

Enig, men de forventer bare at alle andre skal hjelpe de og at de får alt på sølvfat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...