AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Kjæresten er altfor ofte på fylla, selv om han burde vært ferdig med det. Han blir altfor full og ekkel mot meg i fylla. Jeg er 33, han 40.. Jeg er så lei av at han fester og når han gjør det, fester han hele natten. I dag skulle han på fest, men pga. dumskap og altfor mye festing skulle hak komme noelunde tidlig hjem. Jeg skulle hente han. Jeg er syk, har feber, så jeg sa at jeg hentet seinest kl. Halv to. Vi hadde en kompis av han med i bilen også. Kjæresten er kjempeblid og hyggelig når jeg henter, vi har en koselig og morsom samtale vi tre i bilen. Så setter jeg kompisen av. Jeg sier til kjæresten at 15-åringen min sitter enda oppe og spiller data. Han får lov til dette fordi han har vært skadet i hånden i en mnd og har akkurat kunne begynt å bruke den igjen. Han spiller online spill med kompiser og hadde gledet seg sånn til dette igjen. Da klikker kjæresten. For 15-åringen min får sitte oppe og kose seg med kompiser, mens han må bli hentet halv to!! Jeg forklarer at det er det jo to grunner til. Han skulle komme tidligere hjem enn vanlig pga. altfor mye fyll og dumskap og at jeg er syk og halv to var absolutt senest jeg kunne orke å hente. Han ber meg da om å holde kjeften min og fortsetter å skjelle meg ut. Det er SÅ forferdelig. Jeg føler jeg blir psykisk mishandlet for har skjedd så mange ganger nå. Vi har det mye fint ellers, så jeg er dum nok til å bli. Hva er dette tror dere? Anonymous poster hash: aceae...dd2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Mange sover i telt i natt, det kan vel han og? Anonymous poster hash: 07224...be9 10
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Ikke la han oppføre seg respektløst mot deg. Han har tydeligvis gjort mye dumt i fylla tidligere er generelt mye på fylla, samt at du er syk. Det å sammenligne at sønnen din får spille data lenge, blir helt feil. Bare si at dersom han ikke godtar det, og faktisk kan ha litt empati med deg når du er syk, får han sove ute inatt. Anonymous poster hash: f5727...381 1
Gjest Blomsterert Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Ikke la han oppføre seg respektløst mot deg. Han har tydeligvis gjort mye dumt i fylla tidligere er generelt mye på fylla, samt at du er syk. Det å sammenligne at sønnen din får spille data lenge, blir helt feil. Bare si at dersom han ikke godtar det, og faktisk kan ha litt empati med deg når du er syk, får han sove ute inatt.Anonymous poster hash: f5727...381 I telt:-D
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Han er helt urimelig og dette bør dere ha en alvorsprat om når han blir edru. Men jeg har på følelsen av at dere har hatt flere av de tidligere. Jeg ville vurdert hvilke mulige tiltak jeg kunne satt i verk for å beskytte meg selv. Psykisk mishandling er det ikke noe forhold som er verdt, det vil bryte deg helt ned til slutt. Anonymous poster hash: d1299...434
Screamsilence24 Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Han sier som en liten sutreunge at 15-åringen får lov å være med kompiser men ikke han?? Dette er ikke et forhold der dere respektere hverandre og kommuniserer på en god måte. Sier han slikt i edru tilstand også? Har han alltid drukket like ofte, eller er det noe han har begynt med i det siste? Bare det å bli sint på deg som er snill å henter han midt på natten er jo egoistisk og lite greit... Hvorfor kunne han ikke ta taxi? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Jeg tipper typen din føler seg kontrollert av deg. Han er neppe enig i at han bør dra fra fest kl 01.30, men går med på det som en surmulende unge. Personlig forstår jeg ikke hvorfor du gidder å være sammen med en person som du må kontrollere på denne måten. Anonymous poster hash: c6d64...022 1
Peter007 Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Ikke bra dette hverken for deg eller ungdommen. Alkohol på denne måten rammer hele familien 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 No lo jeg. Sammenlignet han seg selv med en 15-åring? Det sier vel noe om det mentale nivået på denne personen? I hans hodet er han fortsatt en 15-åring som har lyst å feste og gjøre det han vil uten å ta ansvar slik voksne må. Så da blir du moren hans som setter grenser, og det liker han ikke. Som en rebelsk tenåring skjeller han deg ut. Tror ikke det forholdet der er liv laga, TS. Anonymous poster hash: 12024...925 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 "Hva er dette?" Dette er en umoden idiot. Men jeg begynner å bli lut lei alle disse trådene av kvinner som er i forhold med idioter og annonserer at de uansett ikke vil gå fra ham. Hva skal vi si da? Du vil jo leve med dette selv. Anonymous poster hash: 7091a...45e 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Får helt vondt inni meg av hvor mange som er sammen med sånne folk.. En 40-åring som drikker? Tja..i ny og ne er greit. Men en som holder på sånn, er ikke greit. Det er ikke greit å kjefte og lage drama. Jeg hadde bedt han reise...Anonymous poster hash: 3c231...dc4 1
Gjest Haaploes Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Som foreldrene mine pleide å si til meg: "Vi henter senest xx.xx, alt etter det så får du ta drosje" Så synes jeg du skal ta noen runder med deg selv for å finne ut om dette virkelig er en mann du vil dele livet ditt med.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Han sier som en liten sutreunge at 15-åringen får lov å være med kompiser men ikke han?? Dette er ikke et forhold der dere respektere hverandre og kommuniserer på en god måte. Sier han slikt i edru tilstand også? Har han alltid drukket like ofte, eller er det noe han har begynt med i det siste? Bare det å bli sint på deg som er snill å henter han midt på natten er jo egoistisk og lite greit... Hvorfor kunne han ikke ta taxi? Han har alltid drukket like ofte. Jeg har kjent han i to år. Han kunne nok tatt taxi, men da hadde han garenatert ikke kommet hjem før seks-syv og hele dagen i dag hadde vært ødelagt. Vi skulle for en gang skyld unngå det. Vi bor ikke sammen, men han er ikke singel og bør ta LITT hensyn til det. Jeg er drittlei festingen hans. Dagen ble for min del ødelagt uansett fordi jeg ble liggende å tenke, være lei meg og forbanna i hele natt, mens jeg hørte på snorkingen hans. Jeg vet at det er patetisk at jeg holder ut. Fatter heller ikke hvorfor jeg og flere andre blir "sittende fast" i forhold hvor vi ikke blir respektert. I dag latet han som ingenting, og har allerede planlagt de neste to "barnefrie" helgene. Da skal han på fest. På hans premisser. Drittmann. Anonymous poster hash: aceae...dd2
Arabella Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 Han har alltid drukket like ofte. Jeg har kjent han i to år. Han kunne nok tatt taxi, men da hadde han garenatert ikke kommet hjem før seks-syv og hele dagen i dag hadde vært ødelagt. Vi skulle for en gang skyld unngå det. Vi bor ikke sammen, men han er ikke singel og bør ta LITT hensyn til det. Jeg er drittlei festingen hans. Dagen ble for min del ødelagt uansett fordi jeg ble liggende å tenke, være lei meg og forbanna i hele natt, mens jeg hørte på snorkingen hans. Jeg vet at det er patetisk at jeg holder ut. Fatter heller ikke hvorfor jeg og flere andre blir "sittende fast" i forhold hvor vi ikke blir respektert. I dag latet han som ingenting, og har allerede planlagt de neste to "barnefrie" helgene. Da skal han på fest. På hans premisser. Drittmann. Anonymous poster hash: aceae...dd2 Du vet at det står deg fritt å avslutte forholdet?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Jeg vet at det er patetisk at jeg holder ut. Fatter heller ikke hvorfor jeg og flere andre blir "sittende fast" i forhold hvor vi ikke blir respektert. I dag latet han som ingenting, og har allerede planlagt de neste to "barnefrie" helgene. Da skal han på fest. På hans premisser. Drittmann. Anonymous poster hash: aceae...dd2 Ok, men da er det jo du selv som velger å være oppi dette. Det må da være mye bedre å ha selvrespekt og sette grenser ved å flytte fra han. Med selvrespekt blir man også behandlet bedre av andre. Anonymous poster hash: e06dc...e2c
Ulla Ullsokk Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 At du gidder! Han der hadde blitt kastet på huet ut av mitt liv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå