Isola2 Skrevet 28. september 2015 #41 Del Skrevet 28. september 2015 Hvorfor har hun ingen kommentarer på innleggene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #42 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Hvorfor har hun ingen kommentarer på innleggene sine? Fordi det er ingen som har noe interesse av hu der... er jo bare super kleint at hu blogger, midtlivskrise much? Hun og frøken Grung burde slått seg sammen! Endret 28. september 2015 av Bootybuilder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 28. september 2015 #43 Del Skrevet 28. september 2015 Fulgte HB på instagram inntil forrige uke. Syntes hun la ut så mange hysteriske innlegg og orket ikke mer til slutt. Og nå er det krise å spise banan da... jeez! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 28. september 2015 #44 Del Skrevet 28. september 2015 Er jo moderne mobbing på høyt nivå. Dama er så høy på seg selv at hun ikke skjønner selv at hun er nedlatende mot andre. Kvalmt at så mange "kjente" personer bruker henne. Det som foregår her inne er mer mobbing enn det hun gjorde. Hun la hvert fall ikke ut fullt navn på personen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #45 Del Skrevet 28. september 2015 Det som foregår her inne er mer mobbing enn det hun gjorde. Hun la hvert fall ikke ut fullt navn på personen! Dama er ikke vel bevart. Punktum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 28. september 2015 #46 Del Skrevet 28. september 2015 Dama er ikke vel bevart. Punktum! Godt mulig det, men fortsatt ingen unnskyldning for å henge henne ut på nettet. Rett og slett barnslig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #47 Del Skrevet 28. september 2015 Godt mulig det, men fortsatt ingen unnskyldning for å henge henne ut på nettet. Rett og slett barnslig. Hun velger selv å blogge på den måten hun gjør, hun har allerede hengt ut seg selv. Liker hun ikke at folk diskuterer henne, legg ned bloggen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 28. september 2015 #48 Del Skrevet 28. september 2015 Hun velger selv å blogge på den måten hun gjør, hun har allerede hengt ut seg selv. Liker hun ikke at folk diskuterer henne, legg ned bloggen! Hun får det jo akkurat som hun vil. Jo mer dere diskuterer, jo flere klikk får henne. Jeg synes det er mest fascinerende at voksne mennesker bruker tiden sin på å lese og diskutere blogger. Og i tillegg bli så hissig over at mennesker er annerledes enn dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #49 Del Skrevet 28. september 2015 Hun får det jo akkurat som hun vil. Jo mer dere diskuterer, jo flere klikk får henne. Jeg synes det er mest fascinerende at voksne mennesker bruker tiden sin på å lese og diskutere blogger. Og i tillegg bli så hissig over at mennesker er annerledes enn dem selv. Å herregud, here we go again! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 28. september 2015 #50 Del Skrevet 28. september 2015 Å herregud, here we go again! Akkurat det jeg tenker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #51 Del Skrevet 28. september 2015 Akkurat det jeg tenker også Nei, du skjønner jo åpenbart ikke hva som blir diskutert her inne. Men jege r ferdig med å diskutere med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 28. september 2015 #52 Del Skrevet 28. september 2015 Nei, du skjønner jo åpenbart ikke hva som blir diskutert her inne. Men jege r ferdig med å diskutere med deg. Den er grei. Hvis du ikke forstår hva jeg mener så får du slutte å svare da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #53 Del Skrevet 28. september 2015 Den er grei. Hvis du ikke forstår hva jeg mener så får du slutte å svare da vettu Du får slutte med å kommetere da vettu og tagga meg i innlegg! Og komme med idiotiske spørsmål. God JUl! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 28. september 2015 #54 Del Skrevet 28. september 2015 Du får slutte med å kommetere da vettu og tagga meg i innlegg! Og komme med idiotiske spørsmål. God JUl! Takk det samme :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 4. oktober 2015 #55 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er ikke den foreslåtte dagsmenyen fryktelig liten? 100g protein? Det er mindre enn en av laksebitene i en slik 4-pakk fra frysedisken! Eller er det jeg som ikke har magemål? :D 100g rent protein mener hun vel? Laksebiten vil jo bestå av en del fett og andre stoffer også... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #56 Del Skrevet 4. oktober 2015 100g rent protein mener hun vel? Laksebiten vil jo bestå av en del fett og andre stoffer også... Men 23% Proteiner. Mener hun vi Skak spise 400 g laks da? Tror heller hun mener 100g protein(kilde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. oktober 2015 #57 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det står 100 gram proteinkilde. Det betyr 100 gram proteinkilde. 100 gram fisk, 100 gram kylling eller lignende. Er jo bare lunchen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nantucket Skrevet 5. oktober 2015 #58 Del Skrevet 5. oktober 2015 Sendte mail til G-sport og sa akkurat hva jeg mente jeg... fikk svar tilbake om at de takket for tilbakemeldingen og sendte den videre til markedsavdelingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 5. oktober 2015 #59 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Ungene får bare en halv banan eller et halvt eple? Fordi for mye frukt gir for mye sukker? Jeeez. .....ja et helt eple er virkelig skummelt. Jeg har hatt et normalt kosthold som barn. Syltetøy, frukt,brødskiver,saft, potet, pasta. Ja all mulig slags mat og jeg var en slank og frisk uten problemer.. Jeg synes synd på barn med så ekstreme foreldre. Endret 5. oktober 2015 av Unagi 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #60 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ett eple har ca 20 g karbo. Det er vel tilsvarende en ss sukker. Hun ser nok på det på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg