Gå til innhold

Helle Bornstein

MiniMjau

Anbefalte innlegg

Kjendistreneren, smart trening. Leser bloggen hennes i ny og ne for treningstips, men nå synes jeg ærlig talt det går litt over stokk og Stein. Fint å være sunn, men så "hysterisk" som hun fremstår på bloggen kan vel ikke være særlig bra det heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri lest bloggen faktisk, følger hun kun på snap. Noen sa jeg burde følge hun, for hun var så morsom.. Venter fortsatt på at hun skal bli morsom :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendistreneren, smart trening. Leser bloggen hennes i ny og ne for treningstips, men nå synes jeg ærlig talt det går litt over stokk og Stein. Fint å være sunn, men så "hysterisk" som hun fremstår på bloggen kan vel ikke være særlig bra det heller.

Leste noen artikler om hun for veldig lenge siden, og hun er ganske hysterisk når det kommer til det å være sunn. Slik hun fremsto i de artiklene gjorde at jeg ikke hadde noen interesse av å følge en sånn person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap så "latterliggjør" hun noen i køen på butikken fordi de kjøpte boller og Pepsi max. " dette er IKKE mine varer for å si det slik😂😂😂".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker kanskje litt hysterisk, men trening og kosthold er jo levebrødet hennes. Og hun kjører livsstilen fullt ut.

Men, jeg synes faktisk ikke hun -ser- så sunn ut. Litt sliten og eldre enn hun er.

Det kommer sikkert av at det ikke finnes fett på kroppen. Det går fort utover fjeset.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snap så "latterliggjør" hun noen i køen på butikken fordi de kjøpte boller og Pepsi max. " dette er IKKE mine varer for å si det slik".

Er jo moderne mobbing på høyt nivå. Dama er så høy på seg selv at hun ikke skjønner selv at hun er nedlatende mot andre. Kvalmt at så mange "kjente" personer bruker henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap så "latterliggjør" hun noen i køen på butikken fordi de kjøpte boller og Pepsi max. " dette er IKKE mine varer for å si det slik".

Er det sant?  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er seriøst den mest irriterende bloggeren jeg noensinne har sett. Leste litt av bloggen hennes nå! Jeeeezz

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt dama, hun er en kvinnelig versjon av Fotballfruemannen. 

Det var også en grunn til at Tone D og hennes venninne Milli sluttet hos henne og gikk over til Annema som PT. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også en grunn til at Tone D og hennes venninne Milli sluttet hos henne og gikk over til Annema som PT.

Hvorfor det?

Leste bloggen hennes for leeeenge siden og kjeda vettet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte legge henne til, for å se hva hun la ut på Mystory etter at dere nevnte dette med boller og pepsi max. I dag la hun ut noe ala "De potetene ba ikke jeg om" med sånn ler-seg-ihjel-og-griner-smilefjes. Nesten så jeg fikk lyst å snappe henne tilbake at litt potet har aldri skadet noen ;P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit at hun velger å ikke spise potet altså, men det blir jo nesten sånn "haha, jeg spiser ikke potet, for det er sååå usunt". Eller jeg tolker det i så fall sånn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også bloggen før for gode treningstips, men hele dama er så nedlatende at det byr meg i mot. Tviler ikke på at hun er flink på en del områder, men aldri i verden om jeg hadde turt å kontakte henne for råd/hjelp. Sånn peke-og-le-atferd er så usmakelig! Hvordan blir man sånn egentlig? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at hun velger å ikke spise potet altså, men det blir jo nesten sånn "haha, jeg spiser ikke potet, for det er sååå usunt". Eller jeg tolker det i så fall sånn.

Ja, At de kan våge å servere henne POTET liksom! 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt noen tok til fornuften og slutta å gå til dette vesenet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...