AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 I en alder av 19 år (snart 20), har jeg enda ikke debutert seksuelt. Heller ikke hatt et forhold til noen. Faktisk ikke kysset noen engang. Er ikke uvanlig, men jeg begynner å tenke på når jeg eventuelt debuterer. Har liksom lyst til å ha den type intimkontakt med et annet menneske før jeg blir 40. Lengter rett og slett etter en person jeg kan få litt kos av, og dele mange flotte stunder sammen med. Når jeg ikke engang har så mye som kysset en person av motsatt kjønn, føler jeg at jeg er litt sent ute likevel, tross at jeg fortsatt har god tid på meg. Hva skal til for å kapre en dames interesse på denne måten? Klarer det på andre områder, men her har det foreløpig vært veldig stille. Er på ingen måte desperat, men det er en følelse av lengsel som sakte, men sikkert inntar meg. Og ville du som dame sett på det som positivt med en makker som ikke har debutert enda? Anonymous poster hash: bf9ba...56c
peppermyntete Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg debuterte selv som 19-åring og det var en veldig fin opplevelse. Jeg var voksen nok til å vite hva jeg ville, og fullstendig klar for å ha sex med noen. Tror det er mye bedre enn å debutere i usikkerhet helt ned i 12 års alder som jeg med skrekk leser om at noen gjør. Hvorvidt dette er et "problem" for noen damer vet jeg ikke, men det er vel som med alt annet veldig individuelt. For meg og sannsynligvis mange med meg hadde det ikke vært et problem, men for andre kan det nok være en dealbreaker.
Nietsoj Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Hallo, det er fortsatt ingen krise slik jeg der det, Jeg kysset på ordentlig som 22-åring og debuterte seksuelt som 24-åring. Jeg opplevde ikke det som sent, det var mer naturens gang. Skjønner at dagens ungdom er under et hardere press til å debutere enn for få år siden, men det gjelder å ta det med ro og gjøre alt i sitt tempo. Det er ingen krise selv om du er 30, 40 50, tanta mi gifta seg som 50-åring, ja hun hadde hatt beundrere før, men maken til romantisk forhold har jeg aldri sett. 1
Erfaren Traver Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Ikke noe å bekymre seg for. Men hvis du er glad i damer, så er det ett eller annet som svømmer i kroppen. Husker det selv særlig i 18 års aldern. Desverre "debuterte" jeg første gangen med en dame jeg burde oversett den gangen, så det kunne like gjerne blitt i 19-20 året, eller kanskje 40, men hva så? Kluet er nok ikke å stresse med det. Det er så mange damer der ute som kanskje den tanken du tenker. Plutselig, kanskje helt uforpliktende så er den en dame som har lyst på deg, og så er det gjort. Av og til så kanskje en slik handling er ett desperat forsøk på å være nær noen, uten at det er noen andre ikke så positive faktorer involvert. Slapp av.. Det er bare 3 ting som kan hindre deg i å få følelsen av å putte junior i sjakta, det er: 1) Ja nettopp, stress. Blir som å prøve å løpe etter en hund, så bare løper den vekk, men står du stille og later som ingenting, eller enda bedre, bare gå vekk, så kommer den tilbake temmelig fort. 2) Dårlig selvtillit... Det suger, lett å si man ikke skal ha dårlig selvtillit, men dette merker damer fortere enn du merker det selv. Ufattelig hvordan en utstråling kan påvirke omgivelsene. Denne er vanskelig nøtt å knekke om det er tilfelle, for jeg slet vel med min egen selvtillit for lenge siden, men det greiene forsvinner med litt vett og alder, med mindre du ikke jobber aktivt med deg selv. ( fra da du står opp til da du legger deg ). 3) Ikke finn deg i tanker som innebærer dårlig kvinnesyn. Det gir en tankespiral som er værre en kreft for din egen psyke. Ikke la deg falle for den, selv om kanskje på ett eller annet tidspunkt det rører tankegangen din. Vær din egne gode representant og se individet som ett individ og ikke ett kapreobjekt. Det er mange damer som også sliter med mannesyn, og det er synd på dem, for det er dem selv det til syvende og sist går utover. Så sånne tanker, det er buhu. Bare elsk damer. Feminiteten. Samtalene dem fører. Måten dem beveger seg på. Humøret. Smilet. Det er ufattelig mye ved damer som er verdt å leve for. Det er helt naturlig. Og om du ser noen som prøver å gjøre en dame vondt, enten ved voldtekt eller ren vold. Knekk bena på'n, knus nesa, spark eller slå i skrittet hardt, bruk gjerne en tjukk gren eller noe å slå med og dælj til så ballene knuser, og gjør drittsekken ubrukelig resten av livet om mulig. Om du kommer i avhør, så si du handlet i affekt, så slipper du fri med det, og med en utrolig god samvittighet etterpå, og kanskje ett uoffisielt pluss i margen hos politiet. For selv om politiet har loven å gå etter, er dem trossalt mennesker dem også. Debuter i vei mann! Kos deg! YOLO!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 I en alder av 19 år (snart 20), har jeg enda ikke debutert seksuelt. Heller ikke hatt et forhold til noen. Faktisk ikke kysset noen engang. Er ikke uvanlig, men jeg begynner å tenke på når jeg eventuelt debuterer. Har liksom lyst til å ha den type intimkontakt med et annet menneske før jeg blir 40. Lengter rett og slett etter en person jeg kan få litt kos av, og dele mange flotte stunder sammen med. Når jeg ikke engang har så mye som kysset en person av motsatt kjønn, føler jeg at jeg er litt sent ute likevel, tross at jeg fortsatt har god tid på meg. Hva skal til for å kapre en dames interesse på denne måten? Klarer det på andre områder, men her har det foreløpig vært veldig stille. Er på ingen måte desperat, men det er en følelse av lengsel som sakte, men sikkert inntar meg. Og ville du som dame sett på det som positivt med en makker som ikke har debutert enda? Anonymous poster hash: bf9ba...56c Kjipt! Anonymous poster hash: da269...244 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Ikke stress med det Ts... Det er bedre å ha sex med en du liker enn å ha sex med en du ikke egentlig liker. Flørt og kos deg først du! Jeg selv debuterte når jeg var 15 år, og med en fantastisk 15 årig gutt. Jeg visste alltid at det ville bli slutt mellom oss, men vi hadde det så godt sammen! Uansett så angrer jeg ikke på at han ble min første, for han tok skikkelig godt vare på meg! Litt komisk at vi tok samme utdanningen som voksne uten å snakke sammen om det! Anonymous poster hash: 400df...46b
Erfaren Traver Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Skal du stresse med det der kan du like gjerne bare finne noe annet å okkupere tankene med, fiske, gå på treningsenteret eller starte frimerkesamling... Du har større sjanse på å få debutert på den måten enn å stresse huet med ting som i grunn kommer av seg selv. Men det er sikkert lettere sagt enn gjort. Uansett kommer det til å skje med rundt 99% sikkerhet. Vet ikke om noen har laget en sannsynlighetsstatistikk over antall i forskjellige debutaldre. Sikkert så irrelevant så ingen har giddi å lage en slik statistikk, bortsett fra gjennomsnittalder. Ut ifra omtrent ingen opplysninger om personlige kvalifikasjoner, eller diskvalifikasjoner, sånn rent teoretisk vil jeg tro det er 1/100 normaltfungerende mennesker som ikke har sexuell kontakt før dem er godt voksne. Kan ikke tenke meg noe annet. Så ja, nothing to worry about! Ordner seg nok det så fort du ikke stresser med det! :D
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Er i samme situasjon, 19 år og ikke gjort noe som helst men er kvinne da ser ikke for meg at det kommer til å skje noe i de neste par åra haha Anonymous poster hash: 97f2a...24c
Erfaren Traver Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Kommer nok til å skje snart dere. Det er helt opptil dere om dere vil ha førstegang-opplevelsen med kjærlighet eller ikke. Min første gang var litt divine, trodde jeg hvertfall, men kunne gjerne hoppa over mye tull og heller venta til det virkelig betydde noe. Samme som venner, bedre med 1 god venn, enn 1000 dårlige venner. - Bedre med 1 god partner som du kan føle deg 100% på, kanskje resten av livet, enn 1000 dårlige FF's (fuckfriends). Men dette har dere nok skjønt fra før, derfor så håper jeg for deres del at dere ikke stresser med det heller. Den som venter på noe godt, venter ikke forjeves.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå