Gå til innhold

Når terapauten blir for intim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker bare å få noen innspill på hva skal gjøre i en situasjon, jeg har kommet i med min natrapat. Jeg begynte å gå til naprapat fordi jeg hadde nakkeplager som kom av stress og personlig årsaker. Jeg gikk til behandlig i noen månder, og da ble det jo selvfølgelig snakk om hvorfor og hvordan jeg hadde fått plagene. Han var veldig sympatisk og ville selvfølgelig bare mitt beste. Men etterhvert begynte det å gå så langt at jeg fikk meldinger på privaten om hvordan det gikk osv. Gikk til og med så langt at han spurte med meg ut. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg ønsker da jeg er gift, noe han viste(!). Har terapater lov til utnytte sin stillig på denne måten? Kan jo være mange som faller for fristelsen når man har det tøft. Uansett så ville jeg bare ha noen innspill på hva skal gjøre? Si fra til sjefen hans? Ta det direkte med han? eller bare bytte terapaut? Jeg bor i Kongsvinger, så det er en liten by og ikke mange å gå til. Men jeg kjenner at jeg trenger behandlingen da jeg ikke har hatt det på noen uker pga. dette.

 

Takk for svar

 

 



Anonymous poster hash: 95527...7ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

skift terapaut dette hørtes litt for uprofft ut tenker jeg ihverfall,han sjønner nok hintet da du ikke kommer tilbake og lar deg være i fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg ønsker bare å få noen innspill på hva skal gjøre i en situasjon, jeg har kommet i med min natrapat. Jeg begynte å gå til naprapat fordi jeg hadde nakkeplager som kom av stress og personlig årsaker. Jeg gikk til behandlig i noen månder, og da ble det jo selvfølgelig snakk om hvorfor og hvordan jeg hadde fått plagene. Han var veldig sympatisk og ville selvfølgelig bare mitt beste. Men etterhvert begynte det å gå så langt at jeg fikk meldinger på privaten om hvordan det gikk osv. Gikk til og med så langt at han spurte med meg ut. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg ønsker da jeg er gift, noe han viste(!). Har terapater lov til utnytte sin stillig på denne måten? Kan jo være mange som faller for fristelsen når man har det tøft. Uansett så ville jeg bare ha noen innspill på hva skal gjøre? Si fra til sjefen hans? Ta det direkte med han? eller bare bytte terapaut? Jeg bor i Kongsvinger, så det er en liten by og ikke mange å gå til. Men jeg kjenner at jeg trenger behandlingen da jeg ikke har hatt det på noen uker pga. dette.

Takk for svar

Anonymous poster hash: 95527...7ca

Han utnytter sin stilling.Som veldig mange andre gjør.

Si fra,og dropp han.Gi beskjed til rette instanser.

Dette er et problem mange ikke tar opp! Så godt du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje vi har hatt samme natrapat, da dette virket veldig kjent og jeg kommer fra samme sted. Så dette var veldig tilfeldig, men jeg er glad du tar det opp, så jeg fikk se det og ytre min mening om det. For du er jo ett lett bytte når du har utfordringer og har det vanskelig. Og når noen virkelig forstår og er sympatisk, er det lett å gå i fella demmes. Men dette er jo jobben demmes, og det er dessverre noen som bruker dette for sin fordel. For min del gikk jeg rett i fella, det var selvfølgelig fint da noen forstod. Men i ettertid synes jeg selv var dum og blir veldig sint at jeg ble utnyttet. Dette er halvt år siden, men valgte jeg bare å kutte ut og bytte terapeut.

Anonymous poster hash: 6c025...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han har misforstått noe. Å sende et par meldinger og be noen ut en gang er ikke akkorat noe å skrike ut om. Bare å si til han at du på ingen måte er interessert, og evt bytt terapaut hvis det hele blir for pinlig. :fnise:

 

Kona til en kompis ble bombardert med meldinger fra en kollega, og det kulminerte i at han sendte endel nakenbilder av seg selv til henne etter at hun hadde sagt at hun ville han skulle stoppe. Det er å gå for langt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...