Gå til innhold

Plutselig syk

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var jeg helt fin. I dag derrimot er jeg veldig dårlig. Har dyp og irriterende hoste, sår hals, sviende øyne, rennende nese, hodepine og er veldig slapp. Stemmen min er så hes at jeg nesten ikke klarer å snakke.. Orker ikke noenting:( Hva kan det være? forkjølelse? influensa ? Føler meg helt for jævlig

Anonymous poster hash: 34a79...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dør her.. Tok to paracetter for en time siden, men det har ikke hjulpet :(

-ts

Skrevet

Det sies jo at influensa ofte kommer brått på og kan gjøre deg veldig dårlig. Men er jo umulig for oss å vite hva det er.

God bedring!

Anonymous poster hash: 234bb...a82
Skrevet

Hvis det er så ille er det ikke noe vi her på kg kan gjøre. Kom deg på legevakten.

Skrevet

Om du tror du har influensa, så er du forkjølet. Om du tror du skal dø, så har du influensa. Uansett så må du ha god bedring!

Anonymous poster hash: 8b83a...cb6
  • Liker 2
Skrevet

Ok, takk for svar! Akkuratt nå er det faktisk den svien på øynene som er værst. Helt forferdelig :((

Skrevet

Det går forkjølelse og influensa nå...Så masse god bedring! Føler du deg svært dårøig får du ringe legevakt eller fastlegen din i morgen! God bedring! :)

Skrevet

Det går forkjølelse og influensa nå...Så masse god bedring! Føler du deg svært dårøig får du ringe legevakt eller fastlegen din i morgen! God bedring! :)

Ok, takk!

Skrevet

Jeg er mye syk. Er helt frisk når jeg går på jobb og ofte blir jeg syk i løpet av en halvtime. Ser ingen grunn til å gå på legevakten. Jeg må ofte til legen for å få meg en antibiotikakur, men for meg så er det ikke noe poeng i før det har gått minst tre dager. 

Anonymous poster hash: 024fd...057
Skrevet

Jeg er mye syk. Er helt frisk når jeg går på jobb og ofte blir jeg syk i løpet av en halvtime. Ser ingen grunn til å gå på legevakten. Jeg må ofte til legen for å få meg en antibiotikakur, men for meg så er det ikke noe poeng i før det har gått minst tre dager.  Anonymous poster hash: 024fd...057

Ok, takk for svar

Skrevet

Jeg ble også plutselig syk her om dagen, i løpet av to timer gikk jeg fra frisk til dårlig. Men det er sånn det er. Ingenting legevakten kan gjøre med virussykdom som forkjølelse og influensa. Hold sengen, drikk vann ta ev paracet/ibux og nesespray.

God bedring!

Anonymous poster hash: c06cb...74f
Skrevet

Jeg ble også plutselig syk her om dagen, i løpet av to timer gikk jeg fra frisk til dårlig. Men det er sånn det er. Ingenting legevakten kan gjøre med virussykdom som forkjølelse og influensa. Hold sengen, drikk vann ta ev paracet/ibux og nesespray. God bedring! Anonymous poster hash: c06cb...74f

Ok, takk for svar :)

Skrevet

Idag er jeg forresten værre.. stemmen min er nesten helt borte og øynene mine svir noe helt inn for jævlig :((

Skrevet

Snakk om å syte...

Anonymous poster hash: 1afeb...e98

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å syte...Anonymous poster hash: 1afeb...e98

sorry da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...