dusken Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei. Jeg har registrert meg her på forumet kun for å kunne dele en erfaring som helt har forandret min velvære og mitt seksualliv. Etter 10 år med nær kronisk soppinfeksjon, utallige måneder-lange fluconazol-kurer, og alle kjerringrådene som finnes på nettet, har jeg nå fullstendig blitt kvitt symptomer og ubehag. I fjor høst fikk jeg satt inn kobberspiral (jeg er 26, og aldri fått barn - her i England, i motsetning til i Norge, har gynekologene ingen retningslinjer som sier kobberspiral ikke egner seg slike som meg) og har siden ikke sett snurten til den plagsomme soppinfeksjonen som aldri tidligere hadde forlatt meg i mer enn to uker i slengen. Jeg er nå hormonfri, soppfri og har oppdaget gleden ved et sexliv helt uten ubehag og lange avbrudd. I ettertid husker jeg at en fastlege jeg en gang hadde i Norge anbefalte meg å prøve spiral mot soppinfeksjon, men at da jeg kom til gynekologen sa hun at spiralen kun ville gjøre symptomene verre, så jeg lot være. Hadde jeg bare hørt på legen! Håper at noen som leser dette vil kunne dra nytte av det. Har ikke hatt noen komplikasjoner med spiralen - tyngre mens og litt mer menssmerter, men for meg er det ingen tvil om at det er verdt det. Tar gjerne spørsmål om noen har det:) 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Hei, Jeg har hatt sopp i 4 år uten at den vil gi seg. Soppen slår ikke ut på prøver hos gynekolgen men de er fast bestemt på at det er sopp. Det er helt sjukt, mye utflod og underlivet er helt tørt og nesten umulig å gjennomføre samleie. Har prøvd alt! Jeg må gå på p-piller siden jeg har pcos så kunne ønske dette var løsningen:-/Anonymous poster hash: 13814...1f8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Anbefaler legene i England også kobberspiral mot sopp? Veldig interessant for oss som plages, og aldri blir kvitt den soppen! jeg sliter ofte med det, og det hender at det ikke hjelper med piller og stikkpiller. Anonymous poster hash: 85650...6a0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Spiser dere mye sukker? Anonymous poster hash: 62178...bff
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Jeg har vært plaget av det samme i årevis. Spiser ikke mye sukker, og ellers veldig sunt. Diflucan igjen og igjen. Helt håpløst. Anonymous poster hash: 4bdd0...629
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå