AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei, Jeg har den siste tiden hatt en almentilstand som ikke fungere mye lenger. Er helt utslått og orker ikke noe. Og i dag fikk jeg er pusteanfall der jeg hørtes ut som en svane som brølte hver gang jeg pustet og holdt nesten på å svime av. I tillegg er jeg svært hoven rundt øynene, på samme tid som jeg er veldig dehydrert og må drikke vann hele tiden. Og tisse myyyye, spesielt om kvelden/natten. Etter jeg har sover noen timer og våkner om morgenen kjennes der ut som jeg blæra mi holder på å sprekke, og jeg kan sitte å tisse i opptil 1 minutt. Og slik går det videre, hoven og tung i kroppen. Har ikke spesielt matlyst for om jeg eter blir jeg veldig kvalm og uvel.Anonymous poster hash: b6990...8f4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Du bør oppsøke legevakten Anonymous poster hash: 35e9a...e6d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Ja, men dessverre så har vi ikke verdens beste leger her. Og fikk beskjed om at det bare var stoffskiftet mitt som var årsaken. De ba meg ikke komme ut en gang. Blir det verre så får jeg bare få noen til å kjøre meg på døra.Anonymous poster hash: b6990...8f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå