Sandie Skrevet 6. september 2015 #21 Skrevet 6. september 2015 Burde ikke folk skjønne at Tinder ikke er rette arenaen hvis man vil finne noen som ikke bryr seg om utseendet? Anonymous poster hash: a0537...dec Det er godt mulig.Nå har jeg ikke vært på Tinder selv,men ut i fra det jeg har hørt og lest her inne virker det som utseendefokuset er veldig stort.Det er det jo ellers på nettdatingsidene også,men jeg holder meg fortsatt til de fremfor Tinder.
Gjest Seajewel Skrevet 6. september 2015 #22 Skrevet 6. september 2015 Her er to enkle tips som gjør at du fremstår litt bedre på tinder, for de som er interessert i det: 1. Ikke ha et fremsidebilde der du poserer med den venninna di som er mye finere enn deg. Det er nesten helt utrolig hvor mange jenter som tror det er en god ide å ha et bilde der de poserer sammen med en eller flere venninner som er mye finere enn seg. Løsning: Ha bilder der du er alene. 2. Ikke presiser opp og i mente hvor mye du er ute etter et seriøst forhold. For det første virker du som en tulling når du da har sex på første date, og for det andre viser det at du har vært borte i flere playere tidligere. Løsning: Bare la være å skrive noe om det. Skriv heller noe morsomt eller interessant om deg selv. Anonymous poster hash: c6473...1eb Sex på første date betyr ikke at man har vært borti playere tidligere.
LeonardoDiCaprio Skrevet 6. september 2015 #23 Skrevet 6. september 2015 Uff, så grusomt med overvektige mennesker som tror de kan få seg en kjæreste! Hva er det de innbiller seg? Kanskje det burde være en vektgrense på Tinder, så du slipper å irritere deg, stakkar. Og nei, jeg er ikke overvektig, bare for å ha det på det rene. Anonymous poster hash: e6fd5...a5f Må vel være bedre med ærlige bilder, så mannen vet hva han kan forvente seg. Å ha et hovedbilde hvor man ser spesielt pen/slank ut for å fange folks oppmerksomhet er helt greit, men det bør være et fulkroppsbilde på profilen. Regner med de fleste jentene her støtter dette. Mente forresten ikke å like innlegget ditt, jeg er ny på forumet.
Maleficenta Skrevet 6. september 2015 #24 Skrevet 6. september 2015 Her er to enkle tips som gjør at du fremstår litt bedre på tinder, for de som er interessert i det: 1. Ikke ha et fremsidebilde der du poserer med den venninna di som er mye finere enn deg. Det er nesten helt utrolig hvor mange jenter som tror det er en god ide å ha et bilde der de poserer sammen med en eller flere venninner som er mye finere enn seg. Løsning: Ha bilder der du er alene. 2. Ikke presiser opp og i mente hvor mye du er ute etter et seriøst forhold. For det første virker du som en tulling når du da har sex på første date, og for det andre viser det at du har vært borte i flere playere tidligere. Løsning: Bare la være å skrive noe om det. Skriv heller noe morsomt eller interessant om deg selv. Anonymous poster hash: c6473...1eb Hvorfor kan man ikke være ute etter noe seriøst selv om man har sex på 1 date?
Erfaren Traver Skrevet 6. september 2015 #25 Skrevet 6. september 2015 Hvorfor kan man ikke være ute etter noe seriøst selv om man har sex på 1 date? Det er ett "marked" hvor man legger seg inn med alle de andre som er på disse sidene. Med slik informasjon detter markedsverdien temmelig fort til bunns. Fortelle noe mer angående hvorfor kursen datt mot nullpunktet tror jeg du må tenke ut selv asså. Sier jeg noe mer om det kunne det bli oppfattet som diskriminering.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #26 Skrevet 6. september 2015 2. Ikke presiser opp og i mente hvor mye du er ute etter et seriøst forhold. For det første virker du som en tulling når du da har sex på første date, og for det andre viser det at du har vært borte i flere playere tidligere. Løsning: Bare la være å skrive noe om det. Skriv heller noe morsomt eller interessant om deg selv. Anonymous poster hash: c6473...1eb Sex på første date betyr ikke at man har vært borti playere tidligere. TS skrev, som du ser ovenfor, ikke at sex på første date betyr at man har vært bort playere. TS skrev at det å presisere opp og i mente hvor mye man er ute etter et seriøst forhold, gir inntrykk av at man har vært ute for playere. Jeg er absolutt enig. Anonymous poster hash: a0537...dec
Brimi Skrevet 6. september 2015 #27 Skrevet 6. september 2015 Er også irriterende med jenter som bare har nærbilder av ansiktet, og gjerne i spesielle vinkler. Disse jentene er som regel overvektige. Jeg lurer litt på hva du (kan) komme til å si til datteren/sønnen din den dagen de kanskje blir overvektig.
Okapi Skrevet 7. september 2015 #28 Skrevet 7. september 2015 Det er igrunnen rimelig merkelig at så mange bruker gruppebilder som hovedbilde. Tror kanskje trådstarter er inne på noe med at det stort sett alltid er den minst attraktive og.
LeonardoDiCaprio Skrevet 7. september 2015 #29 Skrevet 7. september 2015 Jeg lurer litt på hva du (kan) komme til å si til datteren/sønnen din den dagen de kanskje blir overvektig. Hva har det med saken og gjøre? Typisk jenter å vri på ting man sier. Det folk oppnår med slike misledende profiler er å risikere å havne på date med noen som absolutt ikke vil date noen med endel kg ekstra, og kanskje bli såret. Hvis man legger ut et fulkroppsbilde kan de heller møte mennesker som liker de som de er. Å bruke bilder med klær og positur som viser deg fra din beste side er selvfølgelig greit, og forventet. Det siste dere vil er vel å havne på date med et monster som meg, som er mest tiltrukket av slanke jenter.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #30 Skrevet 7. september 2015 Tror ikke jenter trenger noe som helst tips på noe som helst dating sted. Med mindre de ser ut som et takras så renner tilbudene inn uansett.Anonymous poster hash: dd5f9...853 1
Brimi Skrevet 7. september 2015 #31 Skrevet 7. september 2015 Hva har det med saken og gjøre? Typisk jenter å vri på ting man sier. Det folk oppnår med slike misledende profiler er å risikere å havne på date med noen som absolutt ikke vil date noen med endel kg ekstra, og kanskje bli såret. Hvis man legger ut et fulkroppsbilde kan de heller møte mennesker som liker de som de er. Å bruke bilder med klær og positur som viser deg fra din beste side er selvfølgelig greit, og forventet. Det siste dere vil er vel å havne på date med et monster som meg, som er mest tiltrukket av slanke jenter. Det var bare et spørsmål. Prøv heller å tenk på hvorfor jeg spurte. Vet du hva? Hvis du lander på en date med ei jente du ikke passer med så håper jeg du har vett nok til å avslå på en pen måte. Uansett om hun er overvektig eller ei. At du er et monster er bare noe du kan gjøre noe med. Eller mener du at alle skal følge pipa de?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå