AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei, jeg prøver å ommøblere stua mi, og er så i tvil om jeg skal ha teppe under sofa+salongbord! "Må" man liksom ha det ekler funker det med bare parkett også? (Ps. Har veldig liten stue)Anonymous poster hash: ab52b...ace
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Ingen må hverken ha eller ikke ha teppe Hvis du har et teppe 'på lur' så kan du prøve både med og uten, og se hva du synes blir best ?Anonymous poster hash: 46fc2...d0a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Vi droppet teppe under salongen etter oppussing. Gikk fra et gammelt vegg-til-vegg-teppe til parkett i ei bittelita stue, og plasserte først et teppe under salongen fordi vi var redde for at det skulle se nakent og kaldt ut ellers. Resultatet var at stua så enda mindre ut, og den er liten nok fra før. Salong uten teppe funker helt fint her. Du må nok bare vurdere selv hvordan det ser ut hos deg. Anonymous poster hash: e6ec1...a59
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Jeg synes det blir mer koselig, og mer liv i stua med teppe under stuebord/sofa, men klart det er ingen som sier en må. Er stua veldig liten, er det kanskje ikke nødvendig, men er du i tvil, låne et teppe og prøv. Anonymous poster hash: de8b7...10f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Takk for svar Har hatt teppe under salongen hele tiden og blir liksom aldri helt fornøyd med det. Jeg synes kanskje det ser bedre ut uten, mye fordi stua virker større da. Men er liksom bare i tvil om det er veldig "fyfy". Men på svarene her så ser det jo ut til at det er "lov" Anonymous poster hash: ab52b...ace
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Jeg har ikke teppe, synes det blir "mye" ift putene/pleddene jeg har i sofaen.Anonymous poster hash: 296ec...308
LukaFrost Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Teppe er noe dritt. Mye lettere å holde gulvet rent uten teppe.
juliane Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Jeg er ikke noe fan av tepper, men vi så at parketten fort ble slitt da vi ikke hadde det. Vi skyver på sofabordet hele tiden, mister fjernkontroll og mobil i gulvet osv, og parketten ble merkbart styggere ganske fort. Krøp til korset og fant et teppe jeg kunne godta...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå