Gå til innhold

Kvinneføtter. En undersøkelse.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av forskjellige årsaker, er jeg ofte den som masserer en kvinne sine føtter. Litt fordi jeg liker situasjonen. Som er flørtete og avslappet. Og en del fordi mange kvinner liker det.

Det jeg har lagt merke til er at damer som bruker nylonstrømper ofte har helt glatte å fine føtter under, mens de damene som oftest går i bare ben eller bruker sokker, har mer træler. Som ikke er så veldig attraktivt.

Hvorfor?

1.

Gjør nylonstrømper noe for å beskytte en kvinnes for træler eller gnagsår?

2.

Er damer som bruker nylonstrømper mer oppmerksomme på hvordan deres føtter ser ut og derfor tar oftere pedikyr?

Jeg elsker hoppende pupper og deilige rumper, hvis du lurte.

Det er bare et spørsmål.

Håper å få noen kvinnelige svar på dette.

Anonymous poster hash: 0cca5...525
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Bruker ikke nylonstrømper, men har verken træler eller gnagsår på føttene. De har alltid vært veldig myke.

2. Bruker fortsatt ikke nylonstrømper, men tar likevel vare på føttene mine.

Anonymous poster hash: 3258c...076

• Liker 2
Skrevet (endret)

1. Nei, nylonstrømper utgjør nok ikke noen større form for beskyttelse en sokker

2. Ru hud på føttene riper gjerne opp strømpene, og det vil man vel helst unngå. Så jeg tror det er først og fremst av praktiske oversaker ^^

Edit. Så i etterkant at det var to spørsmål

Endret av metempsychosis
  • Liker 3
Skrevet (endret)

1. Bruker ikke nylonstrømper, men har verken træler eller gnagsår på føttene. De har alltid vært veldig myke.

2. Bruker fortsatt ikke nylonstrømper, men tar likevel vare på føttene mine.

Da vet vi det.

Endret av Lanista1984
Skrevet

Av forskjellige årsaker, er jeg ofte den som masserer en kvinne sine føtter. Litt fordi jeg liker situasjonen. Som er flørtete og avslappet. Og en del fordi mange kvinner liker det.

Det jeg har lagt merke til er at damer som bruker nylonstrømper ofte har helt glatte å fine føtter under, mens de damene som oftest går i bare ben eller bruker sokker, har mer træler. Som ikke er så veldig attraktivt.

Hvorfor?

1.

Gjør nylonstrømper noe for å beskytte en kvinnes for træler eller gnagsår?

2.

Er damer som bruker nylonstrømper mer oppmerksomme på hvordan deres føtter ser ut og derfor tar oftere pedikyr?

Jeg elsker hoppende pupper og deilige rumper, hvis du lurte.

Det er bare et spørsmål.

Håper å få noen kvinnelige svar på dette.

Lykke til med masseringen.

Skrevet

Jeg tror noen kvinner bare tar mer vare på bena sine enn andre.

Kvalitetssko er bedre for føttene enn mange typiske billigsko. Stive plastsko gjør huden på føttene hard og ekkel.

Anonymous poster hash: 8e3bb...c5f

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg bruker nylonstrømper noen ganger, men går for det meste barbeint,steller med føttene mineb1-2 ganger i uken og smører dem hver dag,har ikke hard hud eller træler.Føler meg ikke vel visst føttene mine ikke ser velstellte og fine ut :)

Skrevet

2 lag med sokker eller nylonstømpe/ annen tynn strømpe + sokk beskytter mot gnagsår. Anbefales

Er virkelig træler uattraktivt?

Træler er jo naturlige (både under føtter og inni hender)

Anonymous poster hash: 15a8c...3f6
  • Liker 2
Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Bra at du liker hoppende pupper! :ler:

Men over til spørsmålet ditt:

Dersom jeg har planlagt sex med noen er sannsynligheten ganske høy, nærmest 99,9% for at jeg kler meg deretter med strømper/pent undertøy/pen sminke/neglelakk/øredobber/har pyntet underlivet og alt annet som er naturlig å gjøre i slike situasjoner.

Så: de myke føttene har samme årsak som det myke/pyntede håret, sminke og alt annet.

Drar du meg med hjem etter fredagsøl når jeg gikk rett fra jobb og kanskje ikke har rukket pynte noe som helst og knapt barbere leggene den uka vil resultatet være deretter.

Det er mer timing enn akkurat nylon eller ikke som er forklaringen her.

• Liker 4
Skrevet

Merkeligste og særeste "konklusjonen" jeg har lest på lenge.

Bruker så og si aldri nylon strømper da jeg synes det er hæslig å gå med.

Men jeg tar fotbad ca hver 14 dag, jeg filer beina, smører de inn med krem og er opptatt av at beina mine har det bra. Ikke nødvendigvis for at et mannebein skal bli så veldig opphisset av mine bein men fordi beina mine har godt av det. Aldri hatt noe annet en myk og god hud på beina. Ja tar også pedikyr hele året gjennom og det er som sagt svært sjelden jeg rører nylon strømper.

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Merkeligste og særeste "konklusjonen" jeg har lest på lenge.

Bruker så og si aldri nylon strømper da jeg synes det er hæslig å gå med.

Men jeg tar fotbad ca hver 14 dag, jeg filer beina, smører de inn med krem og er opptatt av at beina mine har det bra. Ikke nødvendigvis for at et mannebein skal bli så veldig opphisset av mine bein men fordi beina mine har godt av det. Aldri hatt noe annet en myk og god hud på beina. Ja tar også pedikyr hele året gjennom og det er som sagt svært sjelden jeg rører nylon strømper.

Liker du bedre sokker en nylonstrømper,huff det kan jeg ikke forstå,selv syns jeg sokker er helt pyton :) får helt klaus i tærne av det :)

Skrevet

Liker du bedre sokker en nylonstrømper,huff det kan jeg ikke forstå,selv syns jeg sokker er helt pyton :) får helt klaus i tærne av det :)

Da er vi forskjellige og det er helt greit men ja jeg synes nylonstrømper er hæslig å gå med. Jeg går med all slags sokker fra ull til bomull og barbeint men nylonstrømper er ikke favoritten nei :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Da er vi forskjellige og det er helt greit men ja jeg synes nylonstrømper er hæslig å gå med. Jeg går med all slags sokker fra ull til bomull og barbeint men nylonstrømper er ikke favoritten nei :)

:) :) :)

Skrevet

Min forhenværende madam har små, myke, gode føtter. Skjønte hva som er tiltrekkende med føttene til damer først da..  Alle kroppsdelene til damer har noe nydelig ved seg, til den minste senemuskel.. Og kvinnelige hender.. poff.. Hvorfor ble dere damer så nydelige og vi som er menn så .. ja, hva skal man definere noe sånt.. haha.. :D Klumpete, hårete, primitiv kroppbyggning. Ok, hvis man legger seg i trening så blir man klumpete, og drikker man for mye øl så får man stor mage.

Skulle nesten tro genetikken var mer nyansert hos damer, med sine kurver, føtter, hender, linjer, feminine trekk, kroppsbyggning, hud og alt annet.. Ingenting er likt hos menn på noen måte.

Men tilbake til føtter, dameføtter om dem er godt stelt, i de fleste formater, det er nydelig, det er deilig. Det tror jeg ligger i alle som liker damer. Altså, noen liker spesifikt føtter sikkert, som en fetish, noen liker en muskel ett eller annet sted, for eks, helt random. Noen har sikkert fått dilla på pupper og lista er lang.

Men hele kvinnekroppen, om hun er i god fysisk form, eller en annen form som er kvinnelig. Hva med det da? Jeg elsker hele kvinnekroppen, hver minste linje, muskel, dal, fjell, rumpekurve.. alt som definerer en kvinnefysikk, det er sexy, til siste millimeter, og den måten å like kvinnekroppen tror jeg ikke er alene om.

En ting er å svare på dameføtter, men nylon?

Bortsett fra at omtrent evig slitesterke nylonstrømper ble tatt vekk fra markedet temmelig fort, så må dere damer si noe om det...

Men ordentlig myk hud.. ok.. skal holde kjeft..

Blir jo gal i lystsenteret i hodet av å være her på kvinneguiden jo ;)

Skrevet

Jeg har meget myke og gode føtter som elsker å bli massert av sterke menn. Kjenner jeg blir varm av tanken...  :rodmer:

Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Forøvrig lukter nylon mye raskere enn bomull, avhengig av personen selvsagt.

Men en fotfetisjist synes sikkert bare det er greit :P

I skrivende stund har jeg på sånne sokker man tar på etter å ha smørt et tonn fuktighetskrem på, og ikveld kommer jeg til å ha på knallrosa joggesokker på joggetur i søleskau.

Myke og velstelte føtter uten nylon idag og :nigo:

Gjest lipgloss
Skrevet
:) kan skrive under på at nylonstrømper lukter litt mer en vanlige sokker,men syns dem er så mye mer behagelige å bruke så jeg sverger til dem uansett :)
Skrevet

Nylonstrømper er noe av det ekleste jeg vet å ha på meg, fysj og føy! Har allikevel velstelte, nette små føtter. En eks hadde fotfetisj, og han sa at jeg hadde de deiligste føttene han noen gang hadde sett, og han ble opphisset bare av å se på dem, spesielt den buen under foten var visst ekstra sexy. Skjønte meg aldri på det der, men takket og smilte pent :ler:

Anonymous poster hash: 52f70...088
Skrevet

Eksen min pleide suge på tærne mine mens jeg sov. Jeg har fotfobi. Så når det ble slutt fikk jeg mange bilder og videoer av han med tærne mine i munnen sin  :grine:

Måtte få det ut.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor?

Litt tynt grunnlag å lage troverdig statistikk på?

Jeg har lagt merke til at kvinner som bruker hansker ofte spiser fisk. Hvorfor?  :raudruss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...