Gå til innhold

Ingen vil hjelpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pykologen er på ferie, jeg har ingen å prate med :( sliter psykisk, langt nede. Hva gjør du når du har det sånn?

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ringe Mental Helse? Hvis det blir for ille kan du dra på legevakta, forhåpentligvis vil de lage en ordning for deg. Snakke med venner\familie? 



Anonymous poster hash: 9b969...5db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har psykolog i det offentlige kan du kanskje be om å få en annen å snakke med, når din er borte? 



Anonymous poster hash: 67b7d...c7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ringe Mental Helse? Hvis det blir for ille kan du dra på legevakta, forhåpentligvis vil de lage en ordning for deg. Snakke med venner\familie?  Anonymous poster hash: 9b969...5db

Kanskje. Men hvordan er det å prate med en fremmed på tlf? Jeg vet ikke helt hva jeg trenger heller.

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har psykolog i det offentlige kan du kanskje be om å få en annen å snakke med, når din er borte?  Anonymous poster hash: 67b7d...c7e

Ja, jeg synes det hadde vært fint om noen kunne "steppe inn"..

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Men hvordan er det å prate med en fremmed på tlf? Jeg vet ikke helt hva jeg trenger heller.

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

For noen er det lettere å snakke med en fremmed. Når jeg gjør det oppsummerer jeg raskt hvordan min situasjon er, og bare prater om det jeg har på hjertet. Det går jo også an å snakke med for eksempel en prest selv om man ikke er troende. 

 

Du kan jo også ringe bup\dps og høre om det er noen andre du kan snakke med der. 

Anonymous poster hash: 9b969...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen er det lettere å snakke med en fremmed. Når jeg gjør det oppsummerer jeg raskt hvordan min situasjon er, og bare prater om det jeg har på hjertet. Det går jo også an å snakke med for eksempel en prest selv om man ikke er troende.  Du kan jo også ringe bup\dps og høre om det er noen andre du kan snakke med der.  Anonymous poster hash: 9b969...5db

Ja, det er bare det at det er stengt på lørdag. Men håper jeg er bedre til uka i allefall. Flate, føler meg tragisk som er så avhengig av en psykolog

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids sende meg en pm ts, hvis du ønsker noen å snakke med.

takk, men tør ikke

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å ringe Kirken SOS på telefon 22400040

takk

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva plager deg?

Jeg vet ikke. Hater meg selv. Traumer. Ingen å prate med, familien bryr seg ikke. Tør ikke å gå en tur for er mørkredd. Ingen venner å dra til, ingen som egentlig bryr seg. Er ensom. Samboeren orker ikke å prate med meg og avviser meg. Alle driter i meg, jeg har ingen.

Anonymous poster hash: 0eeae...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke. Hater meg selv. Traumer. Ingen å prate med, familien bryr seg ikke. Tør ikke å gå en tur for er mørkredd. Ingen venner å dra til, ingen som egentlig bryr seg. Er ensom. Samboeren orker ikke å prate med meg og avviser meg. Alle driter i meg, jeg har ingen. Anonymous poster hash: 0eeae...94f

så trasig. Kanskje du kan skrive hvordan du føler det og gi det til samboeren din?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

jeg er ingen psykolog men en god lytter,har vært langt nede selv,visst du trenger en venn og prate med så send meg en pm.

Lykke til kjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...