AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei! Jeg vil sende et pirrende bilde til han jeg dater. Vi har allerede hatt sex. Jeg er overhodet ikke vulgær av meg, så jeg vil ikke sende bilder som viser for mye, men som heller setter i gang fantasien hans. Jeg har en del ideer, men jeg er bare redd for at det blir for lite til at han blir tent. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: f2884...fc1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Ingen andre som har noen innspill?Anonymous poster hash: f2884...fc1
redhotmystery Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Bare send et bilde av en pupp, med hånden over som akkurat slipper brystvorta ut
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Spør foreldrene dine, om hva de mener du burde gjøre Anonymous poster hash: 38ebc...d2f 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Bare send et bilde av en pupp, med hånden over som akkurat slipper brystvorta ut Det var noe av dette jeg tenkte på, men vil dette ha god effekt? Jeg er litt usikker på hvor mye/lite som skal til for å tenne menn når det kommer til bilder. Anonymous poster hash: f2884...fc1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Det var noe av dette jeg tenkte på, men vil dette ha god effekt? Jeg er litt usikker på hvor mye/lite som skal til for å tenne menn når det kommer til bilder.Anonymous poster hash: f2884...fc1 Han har nok spart på endel av de han har fått av andre damer. De fleste menn blir tent av slikt. Send! Anonymous poster hash: 38ebc...d2f 1
redhotmystery Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Det var noe av dette jeg tenkte på, men vil dette ha god effekt? Jeg er litt usikker på hvor mye/lite som skal til for å tenne menn når det kommer til bilder. Anonymous poster hash: f2884...fc1 Du får garantert spørsmål om å sende mer, og da er det kun din egen fantasi som setter en stopper Bare send. Pupp er flott!
Gjest Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 (endret) Bare å sende det, det er noe de fleste menn blir pirret av, kanskje du får opphissende bilder i retur, hvem vet ? Hisser du ham nok opp og blir opphisset nok selv, blir det stor sjanse for det ender med sex, men det gjør vel ikkeno... Endret 6. september 2015 av mann1979
Gjest Coolaid Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Det er faktisk ikke så viktig hva du viser men heller at du sender et bilde... så lenge han vet at det er ham du tenner og tenker på så virker det uansett. Gutter liker elsker sånt....
guttemann Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Om han ikke får spontanereksjon, er det noen krise, da? Tror du han synes det er FÆLT å få et bilde han ikke blir kåt av? At du har lyst å vise deg litt frem for ham er et pluss uansett.
Gjest Captain Hook Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Det var noe av dette jeg tenkte på, men vil dette ha god effekt? Jeg er litt usikker på hvor mye/lite som skal til for å tenne menn når det kommer til bilder.Anonymous poster hash: f2884...fc1 Det er ikke mye som skal til
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Det er ikke mye som skal til Nettopp. Det er ganske tragisk egentlig. Anonymous poster hash: b34b4...0e1 1
guttemann Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 Nettopp. Det er ganske tragisk egentlig. Anonymous poster hash: b34b4...0e1 Egentlig er det ganske bra at man kan bli tent av at noen viser seg frem på bilder uten å brette ut alt. Er det ikke flott at man kan bli tent av at dama vil vise seg frem for en, at intensjonen hennes om å vise seg frem kan være nok, uten at det *må* være mye nakenhet? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Nettopp. Det er ganske tragisk egentlig. Anonymous poster hash: b34b4...0e1 Hvorfor er det tragisk? Da skal vi se hva det blir til. Kan hende jeg avventer litt med bilde og går litt mer forsiktig frem med det første. Selv om vi har hatt sex kjenner jeg han ikke supergodt. Takk for svar forresten! Han er veldig ivrig og viser godt at han tenner på meg, så han blir nok glad for hva enn jeg gjør. Anonymous poster hash: f2884...fc1
Reg Skrevet 11. september 2015 #16 Skrevet 11. september 2015 Han er veldig ivrig og viser godt at han tenner på meg, så han blir nok glad for hva enn jeg gjør. Anonymous poster hash: f2884...fc1 Det kan du være helt sikker på. Sats på bilder som viser litt mindre enn brystvorter og kjønnsdeler. Det er tryggere, og nok til at han holder interessen oppe.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Ville ikke sendt med mindre vi hadde vært ekslusive en stund. Man skal være forsiktig med det der, både mtp at interessen kan dale når man får alt servert på sølvfat og fordi du aldri kan vite om han tar screenshot og sparer på med bilder av andre jenter..! Anonymous poster hash: 3c767...353
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå