Gå til innhold

spyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å kaste opp hver gang man spiser noe usunt? Jeg tenker så mye at jeg spyr (tror jeg).. Jeg er livredd for å bli tjukk igjen (har endelig begynt å komme dit jeg vil være, men er langt ifra samtidig..) siden jeg ble sterkt mobbet for å være "feit" før. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 8a507...b06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette tror jeg du skal ta opp med fagfolk.

• Liker 4
Skrevet

Nei, dette tror jeg du skal ta opp med fagfolk.

Ser egentlig ikke på det som et problem, bare lurte på om det er normalt..

Skrevet

Ser egentlig ikke på det som et problem, bare lurte på om det er normalt.. Anonymous poster hash: 8a507...b06

Har du angst TS? Nei det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: d51df...363

Skrevet

Har du angst TS? Nei det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: d51df...363

Jeg skal til utredning for angst nå, men er ikke sikker

Skrevet

Du nærmer deg bulimi, ts. Nei, det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: cde0f...5af
Skrevet

Du nærmer deg bulimi, ts. Nei, det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: cde0f...5af

Hadde det vært bulimi hadde jeg spydd med vilje, det gjør jeg ikke nå. Jeg stikker ikke fingrene ned i halsen når jeg spiser noe, samme hva jeg spiser.

Skrevet

Tråden er rapportert

Anonymous poster hash: 5734b...1b5
Skrevet

Kanskje magen din har blitt overfølsom for fett siden du antageligvis har gått ned mye å hatt et veldig disiplinert kosthold. Det er ikke uvanlig at magen reagerer om dette er tilfelle. Hvorfor er tråden raportert?

Anonymous poster hash: be3a1...943

Skrevet

Kanskje magen din har blitt overfølsom for fett siden du antageligvis har gått ned mye å hatt et veldig disiplinert kosthold. Det er ikke uvanlig at magen reagerer om dette er tilfelle. Hvorfor er tråden raportert?

Anonymous poster hash: be3a1...943

Det er ikke lov å diskutere spiseforstyrrelser her inne

Skrevet

Det er ikke lov å diskutere spiseforstyrrelser her inne

Men herregud, det er jo ikke en spiseforstyrrelse? Jeg stapper ikke fingrene ned i halsen og bruker heller ingen andre metoder til å spy. Sjekk fakta før du for det første rapporterer tråden min, og for det andre påstår noe som ikke er sant.

Skrevet

å bruke tankene til å kaste opp er like mye en metode som å stikke fingrene i halsen.

Det er rett og slett "angsten" for å bli feit igjen som gjør at du kaster opp å det er langt i fra normalt!

Hilsen en ex-bulimiker om det er lov å kalle seg..

Anonymous poster hash: b69de...8a5
Skrevet

angst

Anonymous poster hash: f114b...d07
Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Yvonne (mod)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...