AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Var så dum at jeg begynte med snus etter røykslutt for noen år siden, men har nå bestemt meg for å slutte. Kan man forvente vektøkning?? Mye?? Andre som har sluttet her, som kan fortelle om hvordan og hvordan det gikk?? Tips og råd mottas med takk Anonymous poster hash: d47c2...970
Lunarstone Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 (endret) Jeg sluttet med snus for 3-4 år siden, pga graviditet. Før det så brukte jeg opp en boks på 2 dager. Holdt meg såklart helt unna hele svangerskapet + ammetiden, og da følte jeg det var idiotisk å begynne igjen etterpå. MEN 15 måneder etter snus-slutt presterte jeg såklart å begynne igjen. Så det har vært en evig rundans med Onico (peppermint fungerer overraskende bra) og nikotintyggis, fishermans friend og vanlig tyggis. 😂 leste også mye skummelt om snus på nett (er hypokonder-ish ) klarer å slutte i perioder, men jeg har ikke viljestyrke nok til å slutte for godt. Det er tungt. Men jeg vet jo at det er mulig må vel bli gravid igjen for å slutte 😂 neida. Men joda. Når det gjelder "bivirkninger", så gikk jeg jo såklart opp i vekt pga svangerskap 😂 men i tiden etterpå var jeg ikke tyngre enn i utgangspunktet . Merket jo såklart et visst spisebehov, som jeg tok knekken på med tyggis. Ble også helt infernalsk mannevond den første tiden, men igjen- var jo hormontroll i tillegg så.. Endret 5. september 2015 av Lunarstone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå