Gå til innhold

Private leger/legekontor i Kristiansand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes ikke dette? noen som vet?

Jobber til 16 hver dag og da er som regel de offentlige stengt. kort ventetid er også et pluss.

Legevakten er ikke et alternativ.

takker for svar

Anonymous poster hash: dd145...1d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volvat? finnes iallefall i flere av de største byene.

Skrevet

Finnes ikke Volvat i Kristiansand desverre.

alltid før jobbet turnus så har ikke tenkt over det, men nå er jo alt stengt når jeg er ferdig.

kan kun finne offentlige legekontor på nett, merkelig. er jo en relativt stor by.

Skrevet

Vanligvis har man krav på fri med lønn for å gå til lege, har ikke du det i din jobb?

Skrevet

Vanligvis har man krav på fri med lønn for å gå til lege, har ikke du det i din jobb?

Har ikke sjekket ut reglene på dette, men er fortrinnsvis uansett interessert i privat lege da det er mindre ventetid der bla.

Spm er altså om noen vet om det finnes privat lege/legekontor i krsand?

synes det var litt merkelig at jeg ikke kunne finne det..

Skrevet

Har ikke sjekket ut reglene på dette, men er fortrinnsvis uansett interessert i privat lege da det er mindre ventetid der bla.

Spm er altså om noen vet om det finnes privat lege/legekontor i krsand?

synes det var litt merkelig at jeg ikke kunne finne det..

Google sier at det finnes noen, men åpningstidene ser ikke lovende ut (sjekket bare en av dem).

Skrevet

takk :)

tok meg en runde jeg også, men det ser ut til at disse likevel er offentlige/omfattet av fastlegeordningen.

Ja, da er det ikke så enkelt.

Håper du finner ut at du har mulighet til å dra til lege i arbeidstiden, du kan jo be om time enten helt på begynnelsen eller helt på slutten av dagen.

Lykke til!

Skrevet

Ja, da er det ikke så enkelt.

Håper du finner ut at du har mulighet til å dra til lege i arbeidstiden, du kan jo be om time enten helt på begynnelsen eller helt på slutten av dagen.

Lykke til!

Takk skal du ha og takk for hjelpen :)

Skrevet

Finnes ikke dette? noen som vet?

Jobber til 16 hver dag og da er som regel de offentlige stengt. kort ventetid er også et pluss.

Legevakten er ikke et alternativ.

takker for svar

Nå vet jeg ikke helt hva du trenger hjelp til, men jeg har fått hjelp til forskjellige ting hos Saits

Ansvarlig lege er spesialist i allmennmedisin. Kort ventetid og hyggelig stab. Anbefales.

Anonymous poster hash: df2f5...369

• Liker 1
Skrevet

Du har krav på fri til legetime, men det er opp til arbeidsgiver å bestemme om dette er betalt eller ikke. Vil anta du finner informasjon i personalhåndboken deres.

Jeg ser Teres har avdeling i Sørlandsparken, men usikker på om det er vanlige legetimen eller kun operasjoner.

Skrevet

Du har krav på fri til legetime, men det er opp til arbeidsgiver å bestemme om dette er betalt eller ikke. Vil anta du finner informasjon i personalhåndboken deres.

Jeg ser Teres har avdeling i Sørlandsparken, men usikker på om det er vanlige legetimen eller kun operasjoner.

takk. tror det er kun plastiske operasjoner ;)

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva du trenger hjelp til, men jeg har fått hjelp til forskjellige ting hos Saits

Ansvarlig lege er spesialist i allmennmedisin. Kort ventetid og hyggelig stab. Anbefales.

plaget med endel infeksjoner/allergi så primært prøver og resepter tenker jeg, tusen takk :)

Skrevet

plaget med endel infeksjoner/allergi så primært prøver og resepter tenker jeg, tusen takk :)

Ok, jeg har tatt blodprøver der, så kan du ikke ta en telefon og høre om de kan hjelpe deg  :blomst:

Skrevet

Ok, jeg har tatt blodprøver der, så kan du ikke ta en telefon og høre om de kan hjelpe deg  :blomst:

Jo, det skal jeg gjøre :) takktakk :D

Skrevet

Jo, det skal jeg gjøre :) takktakk :D

Hvis jeg husker riktig så betalte jeg 400,- for selve konsultasjonen + 200,- for prøvetakingen. Det koster litt, men sånn er det med private med kort ventetid :)

Skrevet

Hvis jeg husker riktig så betalte jeg 400,- for selve konsultasjonen + 200,- for prøvetakingen. Det koster litt, men sånn er det med private med kort ventetid :)

Ja, synes ikke det var så ille. får ringe de mandag og høre om de skriver ut resepter i forbindelse med konsultasjon også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...