Gjest makar Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hvor har du helst sex? Hva er den mest spesielle plassen du har hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Helst hjemme. På soverommet, sofaen, kjøkkenstolen eller bøyd over vasken på badet. Den mest spesielle plassen må være park eller offentlig toalett. Anonymous poster hash: 75248...f5d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Helst hjemme. Vi har hatt sex i bilen, offentlig park og i svømmebasseng på kvelden på hotellet. Var ingen andre der. Anonymous poster hash: 1a42a...0f2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Helst hjemme. Vi har hatt sex i bilen, offentlig park og i svømmebasseng på kvelden på hotellet. Var ingen andre der.Anonymous poster hash: 1a42a...0f2 Jeg bare lurer av nysgjerrighet, hvordan har man egentlig sex i vann? Går jo ikke an å bevege seg spesielt fort eller rytmisk med vannmotstand ? Anonymous poster hash: 75248...f5d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Jeg bare lurer av nysgjerrighet, hvordan har man egentlig sex i vann? Går jo ikke an å bevege seg spesielt fort eller rytmisk med vannmotstand ?Anonymous poster hash: 75248...f5d Det går. Ikke den beste sexen akkurat. Men var veldig spennende da. Vi avsluttet på hotellrommet. Anonymous poster hash: 1a42a...0f2
Erfaren Traver Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 (endret) Jeg bare lurer av nysgjerrighet, hvordan har man egentlig sex i vann? Går jo ikke an å bevege seg spesielt fort eller rytmisk med vannmotstand ? Anonymous poster hash: 75248...f5d Ja, den der kan være litt skummel.. har prøvd dette før på en offentlig strand i ett vann med ferskvann.. naturlig nok.. om du har tenkt til å prøve ut i vann, så sørg for å ikke ta så lang drag så staken går ut, for vannet går inn og erstatter glidesakene, som da kan gjøre det umulig å fortsette. Bare passe på den lille detaljen så skal det fint gå ann det... Med mindre ikke vannet går inn i vakumet under selve akten, men alle slike betingelser er individuellt gynkologisk tilpasset. Er du gæærn som jeg var, og som min daværende også gæærne motpart var, så gjør dette ute på langgrunna til vannet er oppe ved puppene til din partner, og helst med minst 100 badegjester på og rundt stranda... Det gir ett kick.... Lykke til! PS! For å svare på spørsmålet, ved vannhøydet med brystet, så la dama ta bena rundt livet, brett ut nedre delen så kjønnsorganet er fritt, gjør det samme med deg selv, og ja, få ståtiss i vann er utrolig digg! Haha! Ja, resten finner du nok ut av selv! :D Endret 5. september 2015 av Erfaren Traver
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Opera taket Anonymous poster hash: f0595...132 1
Gjest Godjente Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 Ute i naturen er deilig, vi har overalt egentlig. På offentlig toalett, i senga, på do, i dusjen, på toget til og med ,
Gjest makar Skrevet 6. september 2015 #10 Skrevet 6. september 2015 Ute i naturen er deilig, vi har overalt egentlig. På offentlig toalett, i senga, på do, i dusjen, på toget til og med , Har dere blitt oppdaget noen ganger på offentlige plasser?
tdm900 Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Har gjort det på ei flytebrygge, og det var ei hytte med folk på ca.150m unna
Gjest Godjente Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Har dere blitt oppdaget noen ganger på offentlige plasser? Ja i et busskur og ute bak ei skole og på fjellet
Gjest Captain Hook Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 (endret) Har helst sex hjemme eller hos de jeg har sex med. I senga, sofaen, dusjen og stoler. De mest spesielle plassene. I sjøen, i basseng, i skogen, offentlig toaletter (til og med på skolen), og på en fest. Alle var fulle så det var liksom helt greit. Det var andre også som koste seg likevel. Har blitt runka og jeg har fingret eller massert litt på en buss, kino og ute i naturen. Ble oppdaget en gang når jeg ble runket. De så mot oss men vet ikke om de visste hva som skjedde. På festen så de oss når vi hadde sex, men der var alle så fulle og det var flere par der. Endret 6. september 2015 av Captain Hook
redhotmystery Skrevet 6. september 2015 #14 Skrevet 6. september 2015 Hm, offentlig basseng både inne og ute, sjøen, stranden i syden, havet, under taket i et klubbhus, alpinbakken, bilen, offentlige toalett, utenfor gamlehjem, kjelleren i en blokk, skytebanen, vognboden i en barnehage(boden var glemt å bli låst).... og sikkert fler, men kommer ikke på i farten.
Reg Skrevet 11. september 2015 #15 Skrevet 11. september 2015 Jeg bare lurer av nysgjerrighet, hvordan har man egentlig sex i vann? Går jo ikke an å bevege seg spesielt fort eller rytmisk med vannmotstand ? Anonymous poster hash: 75248...f5d Det går fint å ha sex i vann. Vi har knullet noen ganger i Oslofjorden. Hun har holdt seg fast i båtripa og jeg har kommet inn i henne bakfra. Det gikk fint. Flotte opplevelser vi vil huske hele livet.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 Hm, offentlig basseng både inne og ute, sjøen, stranden i syden, havet, under taket i et klubbhus, alpinbakken, bilen, offentlige toalett, utenfor gamlehjem, kjelleren i en blokk, skytebanen, vognboden i en barnehage(boden var glemt å bli låst).... og sikkert fler, men kommer ikke på i farten. Alpinbakken?? Hvordan i helvete gjorde dere det? 😂Anonymous poster hash: 65ea3...50d
redhotmystery Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Alpinbakken?? Hvordan i helvete gjorde dere det? 😂Anonymous poster hash: 65ea3...50d Var heldigvis på sommeren da. Så var egentlig bare å dra ned buksene på nærmeste berg 😂 Er en populær bakke å gå tur/sykle i og vi ble kåte på tur.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 Vi har oftest sex i senga. Men alle rom i huset har vært tatt i bruk. Mest spesielle sted? Tja, vi har gjort det så mange steder. I bilen, på naboens trampoline, ved veien i Lofoten. På en strand i Trøndelag. I hotellbassenget i syden om natten. I sjøen i Norge og i Hellas. I flere ferskvann i Norge. Ute på fjelltur. I en skog i Hellas. Oppå tørketrommelen. Lent mot en MC. Mot et tre. På en fjelltopp i Troms. Langs landeveien i Sverige. Anonymous poster hash: c2945...e19
bjone Skrevet 12. september 2015 #19 Skrevet 12. september 2015 Var heldigvis på sommeren da. Så var egentlig bare å dra ned buksene på nærmeste berg 😂 Er en populær bakke å gå tur/sykle i og vi ble kåte på tur. Fin utsikt også da... 😂
Reg Skrevet 13. september 2015 #20 Skrevet 13. september 2015 Fra en tidligere tråd: Best: (Se post 15:) Første gang bakfra i sjøen - ikke planlagt, men vi hadde sittet i solen ved vannkanten og drukket et par glass hvitvin før vi badet nakne, og så tok det av. I lyngen i fjellheimen - hvor vi ikke var så alene som vi trodde... Mest spesielt, kanskje: Knullet på gulvet på studentforeningens kontor - låst dør, men flere hadde nøkkel. Fingret kjæreste til klimaks i telt der flere andre sov. Fingret kjæreste uten truse på turistbuss mens vi konverserte et eldre ektepar over midtgangen - hadde en jakke diskret over fanget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå