Gå til innhold

Jobbe med bestevenninne/bestevenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere på min arbeidsplass er bestevenner privat. De ble kjent via jobben og har fått et svært sterkt vennskap opp igjennom årene. De klemmer masse, støtter hverandre alltid, roser og framsnakker hverandre ofte og har det veldig gøy sammen på jobb. De snakker gjerne om fester, reiser eller andre ting de har gjort sammen. Jeg unner de virkelig dette sterke vennskapet. Men noen ganger kan det bli innviklet med grupperinger eller 2 mot 1. Hva tenker dere om dette?

Kunne dere jobbet med deres bestevenn?

Anonymous poster hash: 1dd13...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_frisk

Kommer vel an på type arbeidsplass. I butikk har jeg skaffet flere venninner jobb, og det har bare vært kjempemorsomt å ha vakter sammen med dem. Jeg har også alltid blitt god venn med de jeg jobber med. Noen bare på jobb og andre har jeg fått et forhold til på fritiden også. 

 

Hadde jeg hatt en annen type jobb kan det hende jeg hadde tenkt annerledes og ville skilt privatliv og jobb litt mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange gode venner på jobb. Vi er veldig mange så har ikke vært noen utmerket grupperinger.jeg snakker med alle ,men helt klart noen jeg har bedre kjemi med, og noen jeg er mer med på fritiden.De jeg er mye med på fritiden er en del med andre også som jeg ikke er like ofte med. 

 

Har fått gode venner på andre jobber jeg har hatt også. og der ble jeg med i gjeng som alltid var sammen i helgene. og fant på mye ellers og. Der var det nok litt mer gruppering . Jeg er god venn med alle de den dag i dag. 



Anonymous poster hash: a0e8c...57e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...