Gå til innhold

Kan noen please hjelpe? Erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge gått rundt å vært utrolig dårlig, blir bare verre og verre. Er trøtt hele dagen, aldri opplagt, helt utslitt hele tiden. Tross jeg har normal døgnrytme. Kjennes ut som jeg har feber hele tiden, uten å ha det. Har ikke vært med venner eller gjort noe på lenge siden jeg er helt borte hele tiden. Glemmer ting, detter ut av samtaler, snakker feil og sier feil ord når jeg skal si ting. I tilleg drikker jeg hele tiden, uten stopp, kan hive i meg 3 store glass uten stopp og drikker hele tiden. Om jeg ikke gjør det føler jeg meg dehydrert. Tisser også hele tiden, spesielt når jeg skal legge meg. I tillegg har eg fått så innmari mye vann i kroppen. Både over og under øynene, generelt i ansiktet og kropppen. Skikkelig mye vann. Jeg har lavt stoffskifte og legen min skylder på det. Jeg er litt redd, for både min mor og hennes søster fikk først lavt stoffskite i 20 års alederen (jeg er 25) etter det fikk se diabetes type en. Sist jeg målte blodsukker var for 1 mnd side, da hadde jeg lignende symptom, men det har blitt mye verre må. Nå greier jeg nesten ikke å ensistere i hverdagen:-( er det mulig å få symptomer før diabetesen kommer helt fult ut? Noen med erfaringer som kan deles?😊

Anonymous poster hash: afa40...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men ville nok sjekket blodsukker på nytt. Om moren din har diabetes kan du vel kanskje måle blodsukker med hennes blodsukker en morgen (altså fastende) og se hva det ligger på?

Anonymous poster hash: c4084...18f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...