Gå til innhold

Victoria er gravid igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvilket forum dette passer inn i, men jeg prøver her.

 

Den svenske kronprinsessen er endelig gravid igjen. Det var sannelig på tide, for det har jo gått noen år siden de fikk Estelle.

Kronprinsessen er jo ikke helt ung lengre, så jeg trodde nesten de kom til å forbli ettbarns-foreldre. Men dette var uansett en hyggelig nyhet. Hva tenker dere? :)

 

http://www.vg.no/rampelys/kronprinsesse-victoria-er-gravid-igjen/a/23518607/



Anonymous poster hash: 69566...d15
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig for henne og 38 er da slett ingen alder mtp. graviditet.



Anonymous poster hash: ab613...c93
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig! Og så kan vi kanskje vente på at Sophia også melder seg tilsvarende, og plutselig er de en hel skokk små der borte i Sverige :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Fint for de. :) Tenker det må være godt for de å slippe alt maset om at "nå må de få flere barn snart", og at de kan få andre meninger om seg i media i stedet en stund. :)

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vet ikke hvilket forum dette passer inn i, men jeg prøver her.

 

Den svenske kronprinsessen er endelig gravid igjen. Det var sannelig på tide, for det har jo gått noen år siden de fikk Estelle.

Kronprinsessen er jo ikke helt ung lengre, så jeg trodde nesten de kom til å forbli ettbarns-foreldre. Men dette var uansett en hyggelig nyhet. Hva tenker dere? :)

 

http://www.vg.no/rampelys/kronprinsesse-victoria-er-gravid-igjen/a/23518607/

Anonymous poster hash: 69566...d15

 

Sannelig på tide?? Førstemann er jo bare 3 år, og 3 år mellom barna er ikke akkurat stor aldersforskjell!

 

Kronprinsessen er også bare 38, en helt normal alder å få barn nr 2 i. 

Anonymous poster hash: 7f99e...424

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva tenker dere? :)

Anonymous poster hash: 69566...d15

 

 

Jeg tenker at du må være et mareritt for folk som ikke vil ha barn/ikke vil ha flere enn ett barn...

Forøvrig så er jeg litt småbesatt av kongelige så sånn sett er det jo hyggelig, ellers ville jeg ikke brydd meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sannelig på tide?? Førstemann er jo bare 3 år, og 3 år mellom barna er ikke akkurat stor aldersforskjell!

 

Kronprinsessen er også bare 38, en helt normal alder å få barn nr 2 i. 

Anonymous poster hash: 7f99e...424

 

Det blir 4 år mellom barna. Hun er 38, og da ER det på tide, faktisk. Jeg sier ikke at det er for sent,eller at hun er altfor gammel, men når man nærmer seg de 40, så har man ikke all verdens tid. Den biologiske klokka går fort, og fruktbarheten synker mer og mer. 

Anonymous poster hash: 69566...d15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det blir 4 år mellom barna. Hun er 38, og da ER det på tide, faktisk. Jeg sier ikke at det er for sent,eller at hun er altfor gammel, men når man nærmer seg de 40, så har man ikke all verdens tid. Den biologiske klokka går fort, og fruktbarheten synker mer og mer. 

Anonymous poster hash: 69566...d15

 

4 år er heller ikke stor aldersforskjell.

 

For alt du vet så kan det være at hun har slitt med å bli gravid, og jeg håper ingen rundt henne sier "sannelig på tide"..

Anonymous poster hash: 7f99e...424

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 år er heller ikke stor aldersforskjell.

 

For alt du vet så kan det være at hun har slitt med å bli gravid, og jeg håper ingen rundt henne sier "sannelig på tide"..

Anonymous poster hash: 7f99e...424

 

Jeg har da ikke påstått noe sted at 4 år er for mye? Det er 4 år mellom meg og søsteren min også, og det har gått helt fint. Det kan godt være at Victoria har slitt med å bli gravid, hva vet vel vi. Men da er det i så fall ekstra hyggelig at hun nå endelig skal få sitt barn nr. 2. Mitt HI var ikke vondt ment på noen måte, men det er når engang et faktum at når man har fylt 38, så er det på tide rent fysiologisk. TS

Anonymous poster hash: 69566...d15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at dette var veldig kjekt. Har ofte tenkt at Victoria ikke har hatt det så lett på mange måter, og da er det ekstra hyggelig å høre dette :)

Håper forresten at folk kan holde kommentarer som "det var på tide" for seg selv. Jeg gjetter på at de ikke akkurat har dillet bort tiden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vet ikke hvilket forum dette passer inn i, men jeg prøver her.

 

Den svenske kronprinsessen er endelig gravid igjen. Det var sannelig på tide, for det har jo gått noen år siden de fikk Estelle.

Kronprinsessen er jo ikke helt ung lengre, så jeg trodde nesten de kom til å forbli ettbarns-foreldre. Men dette var uansett en hyggelig nyhet. Hva tenker dere? :)

 

http://www.vg.no/rampelys/kronprinsesse-victoria-er-gravid-igjen/a/23518607/

Anonymous poster hash: 69566...d15

 

Sannelig på tide? Prinsesse Estelle er 3 år!!! Det er ikke noe stor aldersforskjell i det hele tatt! Det er en ganske NORMAL aldersforskjell! De bestemmer da selv når de vil få flere barn og OM de vil få flere barn! Det er helt NORMALT å være ettbarns foreldre også! makan!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det blir 4 år mellom barna. Hun er 38, og da ER det på tide, faktisk. Jeg sier ikke at det er for sent,eller at hun er altfor gammel, men når man nærmer seg de 40, så har man ikke all verdens tid. Den biologiske klokka går fort, og fruktbarheten synker mer og mer. 

Anonymous poster hash: 69566...d15

 

Å bruke ordet "det er på tide" er smakløst og lite gjennomtenkt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Formuler deg litt klønete - få hele tråden ødelagt av kverulanter. KG kan være så lættis til tider.

Men ellers en positiv nyhet, for foreldrene. Barn er det beste som finnes.

Gratulerer til dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dem,men patetisk at folk har spekulert så mye i dettte."Hvorfor får hun ikke flere barn","Jammen på tide" osv...Om hun bare ville hatt ett barn,hva så?Det finnes mange enebarn rundt omkring,og det kunne vært gode grunner til hennes/deres valg som vi ikke kjenner til eller har noe med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år er heller ikke stor aldersforskjell. For alt du vet så kan det være at hun har slitt med å bli gravid, og jeg håper ingen rundt henne sier "sannelig på tide".. Anonymous poster hash: 7f99e...424

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...