Gå til innhold

Stor klump vedsiden av underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Støtter forslaget om å tømme den med en sprøytespiss. Gjør ikke vondt og det er så deilig når det ikke sprenger på lengre.

Anonymous poster hash: bc766...529
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker?! Om eg må gå en dag til sånn som detta så dør eg.. Prøver å ta hål på den no, men gjør så vondt..

Anonymous poster hash: 408b0...3ab

Det gjør utrolig vondt, ja. Men ufattelig deilig å bli kvitt til slutt.Du kan ikke vente til i morgen tidlig da? Da har den hatt noen timer over natten og er kanskje klar.

Skrevet

Høres veldig likt ut som meg! Men gjør det ikke forferdelig vondt å stikke hål på den? Den verker uansett om eg ikkje er atti den engang:o

Ikke vondt i det hele tatt. En sånn nål er jo veldig skarp. Og huden akkurat der var jo helt spent og stram. Merket ikke stikket, men da jeg trakk nåla ut igjen kom det gugge ut og det ble mindre vondt med en gang. Jeg stakk bare såvidt innenfor huden da, siden min kul tydeligvis lå rett under huden.

Anonymous poster hash: f4f33...691

• Liker 1
Skrevet

Har også hatt en slik stor kul som var veldig vond, kunne ikke ha sex for det var så vondt. Var stor kul som til slutt ble rød og hoven. Den gikk hull på av seg selv og det kom ut masse gørr. Da ble det plutselig mye bedre. Snakka med fastlegen om den og hun sa det var normalt med slike.

Anonymous poster hash: 4d246...c32
Skrevet

Ikke vondt i det hele tatt. En sånn nål er jo veldig skarp. Og huden akkurat der var jo helt spent og stram. Merket ikke stikket, men da jeg trakk nåla ut igjen kom det gugge ut og det ble mindre vondt med en gang. Jeg stakk bare såvidt innenfor huden da, siden min kul tydeligvis lå rett under huden.

Da skal jeg prøve det imåro! Foresten tusentakk for svar dere:) setter stor pris på det, og dere har hjolpet meg mye👍
Skrevet

Har også hatt en slik stor kul som var veldig vond, kunne ikke ha sex for det var så vondt. Var stor kul som til slutt ble rød og hoven. Den gikk hull på av seg selv og det kom ut masse gørr. Da ble det plutselig mye bedre. Snakka med fastlegen om den og hun sa det var normalt med slike.

Hvor lang tid tok det for deg at den sprakk?

Skrevet

Hvor lang tid tok det for deg at den sprakk?

Tror det var bortimot en mnd, holdt på å bli gal. Bestilte time til lege men den sprakk akkurat innen jeg fikk time. Var en mnd ventetid

Skrevet

Tror det var bortimot en mnd, holdt på å bli gal. Bestilte time til lege men den sprakk akkurat innen jeg fikk time. Var en mnd ventetid

Men hadde du det helt jævligt i 1 mnd? Eller merket du ikke klumpen? Eg har låge inne i hele dag å grene nesten, haha! Gjør så utrolig vondt:(

Skrevet

Google Hidradenitis, er det sånn?

Anonymous poster hash: 1da8e...320
Skrevet

Men hadde du det helt jævligt i 1 mnd? Eller merket du ikke klumpen? Eg har låge inne i hele dag å grene nesten, haha! Gjør så utrolig vondt:(

Ja hadde den i en mnd, selvsagt merket jeg den , Hadde fryktelig vondt. Men det var lang ventetid hos legen. Hun i skranken sa at det var normalt å ha slike betente kuler. Husker ikke hva det het.

Skrevet

Google Hidradenitis, er det sånn?

Anonymous poster hash: 1da8e...320

Nei, det er ikke sånn:)

Skrevet

Vente til i morgen? Du trenger ikke kanyle for å ta hull på den. Bare brenn en vanlig nål med lighter for å få bort bakterier. Har du noen som kan hjelpe deg med det, som også kan klemme for deg? Da er det lettere å bli kvitt den fort. Jeg gjør det på samboeren min når det skjer hvertfall.

Anonymous poster hash: 390b7...28d

Skrevet

Vente til i morgen? Du trenger ikke kanyle for å ta hull på den. Bare brenn en vanlig nål med lighter for å få bort bakterier. Har du noen som kan hjelpe deg med det, som også kan klemme for deg? Da er det lettere å bli kvitt den fort. Jeg gjør det på samboeren min når det skjer hvertfall.

Ja, er nokk best å vente til imorgen!:)

Skrevet

Typen hadde nylig en slik forresten, helt nede på magen. Den var sinnsyk, på størrelse med en drue under huden. Han bare stakk hull på den med en tannpirker(!!!!!) Jeg holdt på å kaste opp når han fortalte det. Men det var visst verdt det da, selv om det rant gugge i en evighet  :hakeslepp: 

Skrevet

En vanlig nål er jo ikke så skarp som en kanyle. For min del er det mye vanskeligere å skulle stikke meg selv med en sløv knappenål enn med en sylskarp og steril spiss.

Skrevet

Pleier ikkje grønnsåpe å "dra ut" gugge? 

Anonymous poster hash: 05d1d...19b
Skrevet

Takk for svar! La meg kl 9 igår og har våknet fleire ganger i natt pga den j*vla klumpen! Og den føles bare mye mye vondere ut.. What 2 do?? Og ka er det så gjør at det gjør vondt?

Skrevet

Vist noen lurer på hva som skjedde, så kom det hål av seg selv på klumpen sånn at eg fekk knept ut all betennelsen. Det luktet helt j*vligt, men nå er jeg så utrolig lettet! Er fortsatt noe igjen som jeg ikke får ut, vetikke hvorfor?! Men har tatt masse pyrasept på, og håper resten går vekk av seg selv :D

Skrevet

Men har nåken erfaring på om koffor ikke all bettenelsen kommer ut?

Skrevet (endret)

Ring legen i morgen å si at du trenger hastetime og forklar situasjonen, da får du komme inn på dagen. Hvis du tror du holder på å dø av smerte ville jeg dratt på legevakta med en gang. Litt dyrere enn legetime men verdt det om det haster. Aldri prøv med "selvmedisinering" som folk her foreslår. Du veit ikke hva det er og kan gjøre det vont verre. Lykke til

Endret av Bestevenninna di

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...