Gå til innhold

KLUMP VED UNDERLIVET! Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Eg har fått en stor klump i underlivet på siden av kjønnsleppene. Var til lege igår og ho gå med antibiotikatabletter, men eg tålte tydligvis ikkje tablettane siden eg blei så kvalm at eg nesten spydde etter eg tok dei, så tørr ikkje å ta sjangsen på å ta ein til tablett igjen itilfelle eg blir kvalm igjen.. Kulen eg har er veldig stor, den er ikkje lik en kvisa, men den gjør så forferdelig vondt! Har gått frå skulen idag og har låge i sengo i heile dag og grene av vondhet, for den er så sinnsjukt vond! Alt eg gjor er vondt pga den!! Eg veitikkje ka eg skal gjør og kor lenge eg vil ha denna forferdelige smerten!! Eg trur da er svettekjertelbetennelse, men føle denna er unormal vond... Er så redd og vil ha den vekk!! Har hatt den i 4 dager no, å den har bare blitt værre og værre:(( versåsnill hjelp meg!

Anonymous poster hash: b9247...a8f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta medisinene dine, så går det over.

Anonymous poster hash: c58ce...fc6
Skrevet

Er det ingen annen måte?

Skrevet

du må ta medisinene dine kjære

Er det ingen annen måte?? Det siste eg vil er å bli kvalm igjen sånn eg blei igår.. Var heilt jævligt!

Gjest lipgloss
Skrevet

Er det ingen annen måte?? Det siste eg vil er å bli kvalm igjen sånn eg blei igår.. Var heilt jævligt!Anonymous poster hash: b9247...a8f

Nei det er nok ikke det desverre,ikke som jeg vet ihvertfall,men tenker at kvalmen gir seg etter hvert,du må nok bare lide deg igjenomm,huff føler med deg lykke til og god bedring

Skrevet

Det er helt vanlig å li kvalm og kaste opp av antibiotika. Du må passe på å ta de mens du spiser, at ikke magen er tom men at du tar de MENS du spiser, og for eksempel mellom brødskive nr 1 ogbrødskive nr 4 i måltidet, og fortsetter å spise så de blander seg godt med resten av mage innholdet. Og drikke godt når du er ferdig å spise.

Anonymous poster hash: 6f33b...841
Skrevet

Kvalmen dempes ved å ta tablettene ved siden av mat ja. Mest sannsynlig står det noe om dette i pakningsvedlegget

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Eg har fått en stor klump i underlivet på siden av kjønnsleppene. Var til lege igår og ho gå med antibiotikatabletter, men eg tålte tydligvis ikkje tablettane siden eg blei så kvalm at eg nesten spydde etter eg tok dei, så tørr ikkje å ta sjangsen på å ta ein til tablett igjen itilfelle eg blir kvalm igjen.. Kulen eg har er veldig stor, den er ikkje lik en kvisa, men den gjør så forferdelig vondt! Har gått frå skulen idag og har låge i sengo i heile dag og grene av vondhet, for den er så sinnsjukt vond! Alt eg gjor er vondt pga den!! Eg veitikkje ka eg skal gjør og kor lenge eg vil ha denna forferdelige smerten!! Eg trur da er svettekjertelbetennelse, men føle denna er unormal vond... Er så redd og vil ha den vekk!! Har hatt den i 4 dager no, å den har bare blitt værre og værre:(( versåsnill hjelp meg!

Hvis du ikke tåler medisinen din, må du be legen om en annen. Evt stikk høl på skiten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...