Gå til innhold

Innkalt til navmøte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gruer meg veldig.. Er et år siden sist møte. Behandlingplanen har vært at jeg skal gå til psykolog. Men har fått avslag, byttet fastleger og stressa skikkelig. Nå har det endelig blitt sendt inn henvisning fra min forrige psykolog. Så håper jeg får time snart!

Men hvordan tar nav dette? At jeg har gjort ingenting på ett helt år? Går på aap.

Anonymous poster hash: 45ab2...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde holdt nav informert, men kommer til å gå bra

Anonymous poster hash: a1b5d...e6a

Skrevet

Du burde holdt nav informert, men kommer til å gå bra

Anonymous poster hash: a1b5d...e6a

Ja, jeg vet.. Men forrige gang sa de at vi skulle ha møte en gang hver 3 måned.. Men nå er det et år siden.. Er litt flaut..

Skrevet

AnonymBruker, on 04 Sept 2015 - 19:24, said:

Ja, jeg vet.. Men forrige gang sa de at vi skulle ha møte en gang hver 3 måned.. Men nå er det et år siden.. Er litt flaut..

Det er dårlig oppfølgning av NAV, men det er også dårlig oppfølgning fra din side. Du har din del og et visst ansvar for samarbeidet. Men, gjort er gjort... :)

Kanskje du bør ta med deg dokumentasjon, dvs. søknad og avslag, så viser du NAV at du i hvert fall har forsøkt.

Lykke til! Anonymous poster hash: 512db...ff0

• Liker 1
Skrevet

Du er tross alt forplikta og informere nav at du fikk avslag. For å få AAP så stilles jo aktivitetsplan.  

Jeg har gått på AAP i to år nå og ha aktivtetsplan 4 dager i uka, går til psyk behandling selv. Fikk faktisk skryt av nav at jeg har fulgt opp planen som var satt. Det kan være hardt når man sliter men man må prøve og og gjøre noe selv og ikke alltid vente nav skal kontakte. Du får sikkert høre det av de om dine forpliktelser. 

Anonymous poster hash: 61dcd...e30
  • Liker 1
Skrevet

Veit jeg har ansvar.. Men jeg klarer nesten ingenting .. Klarer ikke ringe nav engang..

Skrevet

Les deg opp om aap nav.no - igjen. Du har aktivitets plikt og skal selv holde nav orientert om endringer.

Hilsen nav-ansatt....

Anonymous poster hash: 954e0...7c8

• Liker 1
Skrevet

Veit jeg har ansvar.. Men jeg klarer nesten ingenting .. Klarer ikke ringe nav engang.. Anonymous poster hash: 45ab2...70c

Du kan sende melding via din side på nav.no. De skal svare deg innen to virkedager.

Anonymous poster hash: 954e0...7c8

• Liker 1
Skrevet

Men grunnen til at jeg fikk avslag var fordi fastlegen min som jeg har vært hos kun en gang, mente jeg ikke var syk nok..

Hun skrev en linje eller noe til DPS.. Så bytta fastlege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...