AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #21 Skrevet 9. september 2015 Er Jim Carrey-fantast, så blir mye disse: Dum & dummere Ace Venture, Pet detective Lier lier The Cable Guy Yes Man I julen må disse sees, hvert bidige år: Tre nøtter til Askepott Love actually Home alone 1 & 2 Robin Hood, prince of thieves Harry Potter, mest den første, og så så mange jeg får tid til Ellers er animasjon en gjenganger. Istid Shrek 1 og 2 Annet: Mrs Doubtfire Catch me if you can V for Vendetta Minority report Ringenes Herre-filmene Pirates of the carribean, de tre første Kingdom of Heavan Notting Hill About a boy Anonymous poster hash: 55c4f...bcc
SardintrollReturns Skrevet 9. september 2015 #22 Skrevet 9. september 2015 Det er mange filmer jeg ser om og om igjen, blir for mye å ta her, men her er noen, er disse som går igjen mest. Blade Runner Gudfaren Scarface Den gamle Star Wars trilogien Ghostbusters Groundhog Day
Gjest AnonGangerTo Skrevet 9. september 2015 #23 Skrevet 9. september 2015 Jane Eyre (1983) Love Actually The Notebook Notting Hill
powski Skrevet 9. september 2015 #24 Skrevet 9. september 2015 This means war Space Jam (barndomsfavoritt) Snikskytter Mean Girls
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #25 Skrevet 10. september 2015 Notting Hill og The Intouchables Anonymous poster hash: 5308d...9a2
skruf Skrevet 10. september 2015 #26 Skrevet 10. september 2015 V for Vendetta The Crow Life is beautiful In America Kill Bill 1+2 Django Taken 1 Så som i himmelen Pulp fiction Lost boys Death proof Leon Love actually Hjemme alene 1 Machete Inglorious bastards Natural born killers Jackie Brown Sin City From Paris with love Batman filmene Ble ei lita liste det gitt.... men jeg liker disse filmene godt og ser de regelmessig
Miriam21 Skrevet 10. september 2015 #27 Skrevet 10. september 2015 Alle varg veum filmene Mean girls She's the man United Dirty dancing Kaptein sabeltann
Tanuki Skrevet 10. september 2015 #28 Skrevet 10. september 2015 Love Actually Ringenes Herre Star Wars Harry Potter El Fauno del Laberinto Intouchables Manon og Kilden (?) Tre Notter til Askepott diverse disney filmer og Hayao Myazaki animasjoner The Color Purple Never Let Me Go Atonement Farewell My Concubine La Lengua de las Mariposas Hesteviskeren
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #29 Skrevet 10. september 2015 Brokeback mountain Flåklypa grand prix Millennium-filmene Bourne-filmene Kyss mig Tre nøtter til askepott Home alone 1,2 Die HardAnonymous poster hash: 287a9...bd0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #30 Skrevet 10. september 2015 Denne tråden er gull for å få tips til nye filmer å se :D Har sett mange dere har listet opp her nå. Og skjønner godt hvorfor dere ser de om å om igjen :D Skal sjekke ut enda flere også. takk. Var redd for at tråden ble død og begravet i det jeg trykket "post" Hadde ikke trodd at så mange kom til å skrive :D ts Anonymous poster hash: 1021f...fba
Gjest miaw Skrevet 10. september 2015 #31 Skrevet 10. september 2015 Hair dirty dancing mamma mia! Annie fucking mål Filmer jeg kan utenat..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #32 Skrevet 10. september 2015 The Good, The Bad and The Ugly: Sett minst 30 (40?) ganger Gudfaren: 10-15 ganger Anonymous poster hash: 6d0ae...773
OhLydia Skrevet 10. september 2015 #33 Skrevet 10. september 2015 Løvenes konge Pocahontas 23 Mean girls American psycho Nemo Limitless Now you see me
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #34 Skrevet 10. september 2015 Ledgends of the fall (min alltime favoritt) sweet home Alabama Armageddon P.S I love you Blues Brothers Smokey and the bandit Braveheart Bounce Walk the line Grace Rock of ages Pay it forward Rock-a-doodle Boog & Elliot gutta på skauen. Over Hekken Die Hard - alle Hangover - alle Expendables - alle Harry Potter - alle fast & Furious - alle det er vel mine favorittfilmer, som jeg har en tendens til å se når jeg ikke helt vet hva jeg vil se på Anonymous poster hash: ccbf4...651
skruf Skrevet 11. september 2015 #35 Skrevet 11. september 2015 Hair dirty dancing mamma mia! Annie fucking mål Filmer jeg kan utenat.. Glemte Mamma mia på listen min, men den filmen ser jeg flere ganger om vinteren når det er som mørkest og jeg savner Hellas
Rainbow Skrevet 11. september 2015 #37 Skrevet 11. september 2015 Interview with a vampire (sikkert sett den 12 ganger, men ikke på mange år nå) Back to the future - alle tre. ELSKER de filmene!!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #38 Skrevet 14. september 2015 - De fleste filmer som blir sendt i julen. - Olsenbanden filmene - Sex og singelliv (første filmen) - PS i love you - Mona Lisas smile - My best friends wedding - Runaway bride - Hesteviskeren - Danser med ulver - Så som i himmelen - Harry Potter (de første filmene) - Sweet home Alabama - Forrest Gump - 10 ways to loose a guy - Pirates of the CaribbeanAnonymous poster hash: 9bb86...11e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå