AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Dette er veldig digg å Gjøre når man har sex Hvor normalt er egentlig dette, eller er jeg helt merkelig? Anonymous poster hash: 2c332...456
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Whatever floats your boat. Så lenge partneren er med på det ser jeg ikke noe problem. Anonymous poster hash: 3725a...05c 2
Gjest Angry Man Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 (endret) Mann eller kvinne, å spytte og slå er jaggu på kanten. Ryddet for personangrep, ninuska_, adm Endret 14. september 2015 av ninuska_
GammelKaktus Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Høres ut som om dere skal sloss jo... Men men, hver sin smak :-)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Litt klapsing på puppene er gøy, men spytting da hadde jeg sparka mannen i bjellene og dratt han ut på gangen (blokk oppgangen/gata) uten klær så han fikk føle på hvordan det var å føle seg disrespecta og ydmyka og aldri lokka opp døra for han igjen. Anonymous poster hash: 7e3c7...df0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Digger det!! Hvor liker du å bli slått? Og hvor Bør han spytte?Anonymous poster hash: 2c332...456
Gjest Morello Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Hvor liker du å bli slått? Og hvor Bør han spytte?Anonymous poster hash: 2c332...456 Der han vil ^^
skreppamedleppa Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Å bli pisset på i overført betydning er ikke min greie i senga altså. Og jeg finner det grise ekkelt på en veldig negativ måte hadde det blitt gjort med meg. Når det er sagt synes jeg du skal gi blanke f. i hva som er normalt og ikke, gir det deg seksuell tenning og føles godt for deg så kjør på. Normalt vs ikke normalt er det siste en skal tenke på vedrørende sex, iallefall om du ønsker himmelsk god sex. Så om dette er din greie og di finner det godt, hvilken rolle spiller det da om du er merkelig eller normal?
redhotmystery Skrevet 6. september 2015 #11 Skrevet 6. september 2015 Innafor å bli spyttet på og slått i riktig setting, som underdanig og fantasifull slave.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Å bli pisset på i overført betydning er ikke min greie i senga altså. Og jeg finner det grise ekkelt på en veldig negativ måte hadde det blitt gjort med meg. Når det er sagt synes jeg du skal gi blanke f. i hva som er normalt og ikke, gir det deg seksuell tenning og føles godt for deg så kjør på. Normalt vs ikke normalt er det siste en skal tenke på vedrørende sex, iallefall om du ønsker himmelsk god sex. Så om dette er din greie og di finner det godt, hvilken rolle spiller det da om du er merkelig eller normal? Er da ikke snakk om å bli tissa på Anonymous poster hash: 3da83...8f8
skreppamedleppa Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 (endret) Er da ikke snakk om å bli tissa på Anonymous poster hash: 3da83...8f8 Jeg er da fullstendig klar over det, men som du kanskje ser så skrev jeg "i overført betydning" et vesentlig viktig moment å lese når du leser innlegget mitt. Du må lese innlegget slik det står i sin kontekst ser du "i overført betydning" betyr at det er en metafor, for de av dere som ikke vet det. For meg så er det å bli slått og spyttet på like nedverdigende, ydmykende og totalt like turn off og ekkelt (ja for meg personlig) som om noen skulle finne på å pisse på meg, å pisse på noen er også et godt kjent uttrykk for å nedverdige noen.. Så selv om du unnlot å se eller lese metaforen min så skjønte jeg veldig godt at det her ikke var snakk om å faktisk bokstavelig talt urinere på noen Men igjen, din kopp med te og min kopp med te osv... Endret 6. september 2015 av skreppamedleppa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå