Gå til innhold

Spytte og slå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er veldig digg å Gjøre når man har sex

Hvor normalt er egentlig dette, eller er jeg helt merkelig?

Anonymous poster hash: 2c332...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whatever floats your boat. Så lenge partneren er med på det ser jeg ikke noe problem.

Anonymous poster hash: 3725a...05c
  • Liker 2
Gjest Angry Man
Skrevet (endret)

Mann eller kvinne, å spytte og slå er jaggu på kanten.

Ryddet for personangrep,

ninuska_, adm

Endret av ninuska_
Skrevet

Høres ut som om dere skal sloss jo... Men men, hver sin smak :-)

Skrevet

Litt klapsing på puppene er gøy, men spytting da hadde jeg sparka mannen i bjellene og dratt han ut på gangen (blokk oppgangen/gata) uten klær så han fikk føle på hvordan det var å føle seg disrespecta og ydmyka og aldri lokka opp døra for han igjen.

Anonymous poster hash: 7e3c7...df0
Skrevet

Digger det!! :)

Hvor liker du å bli slått? Og hvor Bør han spytte?

Skrevet

Hvor liker du å bli slått? Og hvor Bør han spytte?

Der han vil ^^ 

Skrevet

Å bli pisset på i overført betydning er ikke min greie i senga altså. Og jeg finner det grise ekkelt på en veldig negativ måte hadde det blitt gjort med meg.

Når det er sagt synes jeg du skal gi blanke f. i hva som er normalt og ikke, gir det deg seksuell tenning og føles godt for deg så kjør på. Normalt vs ikke normalt er det siste en skal tenke på vedrørende sex, iallefall om du ønsker himmelsk god sex. Så om dette er din greie og di finner det godt, hvilken rolle spiller det da om du er merkelig eller normal?

Skrevet

Innafor å bli spyttet på og slått i riktig setting, som underdanig og fantasifull slave.

Skrevet

Å bli pisset på i overført betydning er ikke min greie i senga altså. Og jeg finner det grise ekkelt på en veldig negativ måte hadde det blitt gjort med meg.

Når det er sagt synes jeg du skal gi blanke f. i hva som er normalt og ikke, gir det deg seksuell tenning og føles godt for deg så kjør på. Normalt vs ikke normalt er det siste en skal tenke på vedrørende sex, iallefall om du ønsker himmelsk god sex. Så om dette er din greie og di finner det godt, hvilken rolle spiller det da om du er merkelig eller normal?

Er da ikke snakk om å bli tissa på :P

Anonymous poster hash: 3da83...8f8

Skrevet (endret)

Er da ikke snakk om å bli tissa på :PAnonymous poster hash: 3da83...8f8

Jeg er da fullstendig klar over det, men som du kanskje ser så skrev jeg "i overført betydning" et vesentlig viktig moment å lese når du leser innlegget mitt. Du må lese innlegget slik det står i sin kontekst ser du ;) "i overført betydning" betyr at det er en metafor, for de av dere som ikke vet det.

For meg så er det å bli slått og spyttet på like nedverdigende, ydmykende og totalt like turn off og ekkelt (ja for meg personlig) som om noen skulle finne på å pisse på meg, å pisse på noen er også et godt kjent uttrykk for å nedverdige noen.. Så selv om du unnlot å se eller lese metaforen min så skjønte jeg veldig godt at det her ikke var snakk om å faktisk bokstavelig talt urinere på noen ;)

Men igjen, din kopp med te og min kopp med te osv...

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...