Gå til innhold

angst av cipralex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Startet med cipralex for litt over ei uke siden. Har ikke hatt mange bivirkninger, litt små kvalm og svimmel men ellers ingenting. 

Sliter med sosial angst og depresjon. Gikk på tablettene for et år siden, men angsten ble bedre og ikke depresjonen. Nå går jeg på de mest på grunn av depresjonen. Har vært så å si angst fri i et par måneder og har nesten glemt hvordan det føles. 

Vært heldig med bivirkningene, før i dag. 

Jeg sitter her å skjelver, vet ikke hvorfor. Føler meg.. redd! For hva? Ikke vet jeg, folk? De som går utenfor vinduet mitt? Får en panikkfølelse vær gang jeg hører noen går forbi vinduet. Tårene renner for jeg blir.. redd? vet ikke om jeg er redd eller hva det er, vanskelig å forklare. Har konstant hjertebank og skjelver, og vær lyd får meg til å hoppe av frykt. 

Det er så ekkelt!! 

Er det angsten? Er det bivirkninger? 

Anonymous poster hash: 5c5ec...c2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst og depresjon er ironisk nok en bivirkning av den angstdempende og antidepressive cipralex.

Sånne medisiner er en stor scam spør du meg. Du klarer deg mye bedre uten! De bare messer med kjemien i hjernen din mer enn i utgangspunktet!

Anonymous poster hash: c7939...bdf
Skrevet

Angst og depresjon er ironisk nok en bivirkning av den angstdempende og antidepressive cipralex.

Sånne medisiner er en stor scam spør du meg. Du klarer deg mye bedre uten! De bare messer med kjemien i hjernen din mer enn i utgangspunktet!

Anonymous poster hash: c7939...bdf

sist hadde jeg bivirkninger i en uke eller to, men ikke mer enn det. 

Men fikk ikke mer angst av de... 

ts

Skrevet

Synes de fungerer veldig bra for meg og kommer ikke til å slutte med dem selv om jeg står på en lav dose. Har du klusset med medsininntaket siste tiden? Da kan man få seponeringssymptomer som feks angst.

Anonymous poster hash: f1405...0bc

Skrevet

Jeg har prøvd veldig mange antidepressiva, men cipralex må være den aller verste. Anbefaler Remeron!

Anonymous poster hash: fc25e...14c

Skrevet

Jeg har prøvd veldig mange antidepressiva, men cipralex må være den aller verste. Anbefaler Remeron!

Anonymous poster hash: fc25e...14c

Jeg gikk på Remeron for søvnproblemer. Men funket verken for søvnen, angsten eller depresjonen. 

Har fortsatt hjertebank! 

Irriterende, det må være tablettene!

Har gått fra 5mg til 10mg. 

ts

Skrevet

Jeg tar 20 mg Cipralex daglig. Jeg begynte på 10 mg tror jeg, også måtte jeg øke etter en stund, da jeg følte at angsten ikke ble bedre. Når jeg begynte på dem (har brukt Cipralex en god stund), så tok det et par uker før de virket skikkelig. Jeg fikk angst nå og da, men hittil i år så har det gått veldig bra. Kanskje du må øke dosen eller prøve en annen medisin?

Skrevet

Jeg tar 20 mg Cipralex daglig. Jeg begynte på 10 mg tror jeg, også måtte jeg øke etter en stund, da jeg følte at angsten ikke ble bedre. Når jeg begynte på dem (har brukt Cipralex en god stund), så tok det et par uker før de virket skikkelig. Jeg fikk angst nå og da, men hittil i år så har det gått veldig bra. Kanskje du må øke dosen eller prøve en annen medisin?

startet med 1 uke på 5mg, så 3 uker på 10mg (er på første uken) så skal jeg opp til 15mg etter 3 uker. så skal jeg til legen for å ta blodprøve og se om jeg skal opp til 20mg eller forbli på 15mg. 

ts

Skrevet

Jeg har gått på Fluoxetin i flere år, få bivirkninger. Av og til litt nattsvette. Går på halv dose, og det funker. Kommer aldri til å slutte.

Anonymous poster hash: 8bed2...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...