Gå til innhold

HJELP! KIRUGISK FJERNING AV TATTOVERING

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg tok en tattovering for 1 og 1/2 år siden, en liten en som sitter i nakken. Den kostet 900kr å ta. Jeg angret med engang jeg så resultatet, og skjønte fort at jeg ville fjerne den så fort jeg kunne. Jeg startet hos ERAZE  og har sløst bort

15 000kr på å fjerne den med laser, uten noe som helst resulat omtrent. 

Jeg orker ikke å ha denne skjemmelsen med meg èn dag lengre enn jeg trenger, og har bestemt meg for å fjerne den med skapell (kirguisk inngrep).

Jeg finner flere omtalelser og informasjon om kirguisk fjerning av tattovering, men jeg finner ingen som faktisk utfører dem i mitt område.

Derfor lurer jeg på om noen der ute vet om det finnes en klinikk i Drammen eller Oslo som fjerner tattovering med kigrugisk inngrep??

TRENGER SVAR RASKT! TUSEN TAKK PÅ FORHÅND

Endret av 1Cecilie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et enkelt søk på google så fant jeg svaret. Gå på google....

Anonymous poster hash: 3734c...cb2
Skrevet

Hvorfor tar du ikke heller en annen, fin Tattoo over den gamle? Kan anbefale deg mange flinke tatovører i Oslo, så får du heller noe å vise frem i stedet? :)

Skrevet

Hvorfor tar du ikke heller en annen, fin Tattoo over den gamle? Kan anbefale deg mange flinke tatovører i Oslo, så får du heller noe å vise frem i stedet? :)

Tusen takk! Men jeg har funnet ut at tattovering ikke er helt min greie, og speissielt ikke i nakken, den er mer til sjenanse enn glede! Men ellers tusen takk! :laugh:

Skrevet

Etter et enkelt søk på google så fant jeg svaret. Gå på google....

Anonymous poster hash: 3734c...cb2

Jeg er ikke så god på det, har prøvd, men finner ikke. Kunne linket kanskje siden du fant det så fort? ;)

• Liker 1
Skrevet

Hei! 

Jeg tok en tattovering for 1 og 1/2 år siden, en liten en som sitter i nakken. Den kostet 900kr å ta. Jeg angret med engang jeg så resultatet, og skjønte fort at jeg ville fjerne den så fort jeg kunne. Jeg startet hos ERAZE  og har sløst bort

15 000kr på å fjerne den med laser, uten noe som helst resulat omtrent. 

Jeg orker ikke å ha denne skjemmelsen med meg èn dag lengre enn jeg trenger, og har bestemt meg for å fjerne den med skapell (kirguisk inngrep).

Jeg finner flere omtalelser og informasjon om kirguisk fjerning av tattovering, men jeg finner ingen som faktisk utfører dem i mitt område.

Derfor lurer jeg på om noen der ute vet om det finnes en klinikk i Drammen eller Oslo som fjerner tattovering med kigrugisk inngrep??

TRENGER SVAR RASKT! TUSEN TAKK PÅ FORHÅND

Uten noe resultat?

Hvilke farger er det i tatoveringen din?

Hvis du søker på "kirurgisk fjerning av tatovering" så vil du se at det er klare begrensninger på hva som er mulig, dvs, du må ha en veldig liten tatovering.

Hva ble du lovet hos Eraze? De må vel ha forespeilet deg noen resultater eller antall behandlinger som er nødvendig?

Skrevet

Kunne du lagt ut et bilde av tattoveringen etter behandlinger med laser? Hvor mange behandlinger har du tatt?  Jeg har også startet med fjerning, og det har tatt veldig lang tid. 

Anonymous poster hash: bca18...46e
Skrevet

Uten noe resultat?

Hvilke farger er det i tatoveringen din?

Hvis du søker på "kirurgisk fjerning av tatovering" så vil du se at det er klare begrensninger på hva som er mulig, dvs, du må ha en veldig liten tatovering.

Hva ble du lovet hos Eraze? De må vel ha forespeilet deg noen resultater eller antall behandlinger som er nødvendig?

Takk for svar! :) Min tattovering er liten og er kun i fargen svart, derfor er jeg kvalifisert (dette var det eneste jeg også leste når jeg googlet, fant aldri ut HVOR jeg kunne utføre det bare)

Eraze lovte meg 5 behandliger og MAX 7..nå er jeg på min 10.ende behandlig, and almost no results, vi snakker en grå prikk i resultat :/ 

Jeg begynner å bli desperat etter et arr istede for denne stygge tattoveringen!

Skrevet

Takk for svar! :) Min tattovering er liten og er kun i fargen svart, derfor er jeg kvalifisert (dette var det eneste jeg også leste når jeg googlet, fant aldri ut HVOR jeg kunne utføre det bare)

Eraze lovte meg 5 behandliger og MAX 7..nå er jeg på min 10.ende behandlig, and almost no results, vi snakker en grå prikk i resultat :/ 

Jeg begynner å bli desperat etter et arr istede for denne stygge tattoveringen!

Hmm, er den satt veldig dypt da? Kan du føle tatoveringen når du stryker fingrene over den?

Hvis det er slik, så kan det hende at laseren rett og slett ikke går dypt nok ned i huden.

Før du vurderer kirurgisk fjerning, så synes jeg du skal oppsøke en annen klinikk for en second opinion/prøve en annen laserbehandling. Hvis Eraze lovte deg max 7 behandlinger, så synes jeg de skal kompensere deg økonomisk.

Har du det skriftlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...