Gå til innhold

Venner som drar meg nedover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en del jenter jeg henger sammen med, men jeg kjenner jeg er skikkelig lei. De behandler meg dårlig, inviterer meg alltid sist med på ting og jeg føler meg som dritt hver gang jeg er med de. Hva gjør man med dette når man faktisk har tatt det opp flere ganger, uten at det endres? Jeg er jo glad i de, men de får meg virkelig til å føle meg som dritt og mindre verdt  hele tiden..

Anonymous poster hash: 20549...bd2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg noen nye venner. Trenger ikke avslutte all kontakt med de andre,men finn noen som er bedre for deg.  :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Kutter dem ut. Om du blir lei deg av å være sammen med dem, er det meningsløst å tilbringe tid med dem. 

Jeg kuttet ut hun som var bestevenninnen min fra ungdomsskolen til vi var langt i tyveårene. Hun dro meg også ned. Jeg innså til slutt at jeg bare ble sliten og lei meg av å være sammen med henne. Alt jeg gjorde var teit, måten jeg kledde meg på var teit, utdannelsen min var teit, bla bla. 

Livet er for kort til å bruke på folk som bare gjør deg lei deg. 

Finn deg noen nye venner, eller lær å være glad i eget selskap. 

Anonymous poster hash: 86533...9a0
  • Liker 1
Skrevet

Finn deg noen nye venner. Trenger ikke avslutte all kontakt med de andre,men finn noen som er bedre for deg.  :vetikke:

Er så vanskelig, vi har BARE fellesvenner...

Skrevet

Venner skal være vennlige, det ligger i ordet. Står "vennene" for noe negativt, er de ikke ordentlige venner. Nedgrader dem til bekjente, og finn deg venner- noen du blir glad av å være med og som gir deg positiv energi.

Anonymous poster hash: e45d3...89e
  • Liker 1
Skrevet

Finner nye venner. Tar opp kontakten med gamle venner. Melder seg på kurs el. Og sier nei, at du er opptatt når de ringer.

Har du ikke prøvd det kan du selv ta initiativ til noe du har lyst til å gjøre sammen med en eller flere.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...