Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært ganske glad i sex, kan vel kanskje kalle meg litt.. Løs.

Ble sammen med en fyr og det varte i 4 år. Han dumpet meg i desember, og de første mnd lå jeg vel med 4 stk ganske tett og var avhengi av å ha noen tilgjengelig. Så forelsket jeg meg i en fyr jeg holdt på med, tilslutt dumpet han meg også (😥) og etter det har jeg ikke hatt sex, det er nå 3 mnd siden. Jeg har møtt flere og har mange interesserte men jeg klarer bare ikke ha sex!!

Lå over med en fyr inatt, en jeg syns er tiltrekkende.. Han ville jo selvsagt men jeg måtte bare si nei. Det holdt med spooning for å si det sånn... Ble igrunn kvalm av meg selv der jeg lå så jeg hadde på vekking klokka 6 å stakk av før han våkna ?! 🙆🏼🙊

Nå angrer jeg på at jeg i heletatt sov der å lot han spoone meg. Æsj.

Hva slags periode er jeg inne i nå? Jeg tror jo at jeg trenger å kose meg litt, for jeg har enda veldig vondt og et lite knust hjerte av de to som dumpet meg... Men noe holder meg igjen!!

Anonymous poster hash: 790f7...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt forelsket i han som dumpet deg for tre måneder siden. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Er ikke alltid det hjelper å legge seg under noen for å komme over noen. 

• Liker 2
Skrevet

Du har kjærlighetssorg. Og takler det på en mer voksen måte enn du gjorde sist (da du alltid måtte ha noen "tilgjengelig" for sex).

• Liker 1
Skrevet

Du faller i den samme gropen som mange av de andre som ligger rundt gjør. Du trenger bekreftelse og oppmerksomhet. Bra du innser dette selv, og unngår å ligge med så mange. Dette vil føre til at du vil slite med å skille sex og følelser etter hvert. Hold deg på matta til du finner en du virkelig vil være sammen med.:) Å ligge rundt gjør ingen ting bedre.:)

Anonymous poster hash: d3cb1...390

Skrevet

Dere har så rett.. Skal ikke stresse med det, å heller vente til jeg finner noen jeg virkelig liker og noe som ihvertfall har sjangs til å bli seriøst. Og ja, har fortsatt følelser for han.

Rart hvordan man plutselig forandrer seg! Men godt er nå det:-)

Skrevet

Dere har så rett.. Skal ikke stresse med det, å heller vente til jeg finner noen jeg virkelig liker og noe som ihvertfall har sjangs til å bli seriøst. Og ja, har fortsatt følelser for han.

Rart hvordan man plutselig forandrer seg! Men godt er nå det:-)

Og grunnen til at du er kåt på ham er jo at han ikke ville ha deg. Hadde han likt deg så hadde han jo bare vært kjedelig. Spenning er det det du er ute etter?

Skrevet

Nja... Vet ikke helt. Føler det er ganske ekte da? Men det kan ha noe med at han er 19 og avviser meg på 24 😂

Derfor føler jeg kanskje det er ekstra ille.. Ikke er jeg vant til å bli avvist sånn egentlig heller.

Skrevet

Hei!

Jeg skal ikke komme med noen veldig lang utredning.

du har en helt normal og sunn reaksjon. Ikke noe å bli bekymra for.

Kroppen din forteller deg at det er ikke dette (sex med mer eller mindre tilfeldige menn) som er riktig for deg akkurat nå. Og det gjør du lurt i å lytte til, kroppen vet best, når hodet er forvirra. 😊

Og du vil ikke alltid føle seg sånn, det går over, og så etter en stund føles ting annerledes igjen. Men ikke som før, noe nytt. Du er inne i en modningsprosess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...