Sjallabais Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hva burde jeg få med meg? Noen spesielle butikker eller attraksjoner jeg må besøke? Noe spesielt å anbefale av restauranter og ja you name it?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Anbefaler en tur til Primrose Hill hvis det er litt fint vær. Koselig område og med fin utsikt over London. Anonymous poster hash: e0264...08a
Gjest Overrasket Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 (endret) Nesten litt synd at det ikke finnes en tråd – kanskje en stor tråd – om London. Så hadde mange tips allerede ståtte der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=371123 Endret 4. september 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Dessverre er det å lage en eneste tråd om et så stort tema som å putte alle klærne man har i en eneste diger kasse. Man finner alt utenom det man leter etter. Anonymous poster hash: 94a0f...5a7 1
Kjetil E Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Hva burde jeg få med meg? Noen spesielle butikker eller attraksjoner jeg må besøke? Noe spesielt å anbefale av restauranter og ja you name it? Vil annbefale middag i Aqa Shard i 31 etg i The Shard. Fantastisk utsikt over byen og deilig mat.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Hva burde jeg få med meg? Noen spesielle butikker eller attraksjoner jeg må besøke? Noe spesielt å anbefale av restauranter og ja you name it? Hver gang jeg er der så går vi på teater kan ikke sammenlignes med Norge en gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå