AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hei Jeg hadde oral sex med en bifil mann for en uke siden. Han slikka meg litt og jeg sugde litt. Så tok han pikken sin litt på musa(men ikke inni) og bak mot rompa. Så klinte vi også. Såklart klarte vi dette uten kondom, i fylla. Er livredd for kjønnssykdom nå, har ingen symptomer som jeg kan merke? men hva bør jeg evt sjekke opp? kan jeg ha fått hiv? mvh redd j 25 Anonymous poster hash: 65196...f71
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 MERK: jeg fikk ikke sæd i hverken fitta eller munnen. Anonymous poster hash: 65196...f71
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 snakk om å være fordomsfull bare fordi han er bifil. Dummeste jeg har hørt.. Men det går an å skjekke seg. Og kondom er en fin ting. Anonymous poster hash: 797e1...cf7 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 j25, du skriver som en mannlig pensjonist på 65år. Anonymous poster hash: dd54c...ce6 3
Gjest Captain Hook Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Hahaha ro ned puppa. Du får ikke mer kjønnssykdommer fra bifile menn som du får fra heterofile menn. Jeg er bifil og jeg bruker kondom mye mer enn hva mange heterofile gjør. Jeg bruker ikke kondom når jeg blir sugd da.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Hei Jeg hadde oral sex med en bifil mann for en uke siden. Han slikka meg litt og jeg sugde litt. Så tok han pikken sin litt på musa(men ikke inni) og bak mot rompa. Så klinte vi også. Såklart klarte vi dette uten kondom, i fylla. Er livredd for kjønnssykdom nå, har ingen symptomer som jeg kan merke? men hva bør jeg evt sjekke opp? kan jeg ha fått hiv? mvh redd j 25Anonymous poster hash: 65196...f71 Tilbake til skolebenken er noe du bør vurdere!Anonymous poster hash: 71d12...721
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Sjekk deg alltid ved ny partner. Legningen til partneren er likegyldig. Du kan få smitte fra alle de du har sex med. Anonymous poster hash: 53944...83e
eksentrisk Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Hahaha ro ned puppa. Du får ikke mer kjønnssykdommer fra bifile menn som du får fra heterofile menn. Jeg er bifil og jeg bruker kondom mye mer enn hva mange heterofile gjør. Jeg bruker ikke kondom når jeg blir sugd da. At det er en enorm overvekt mtp HIV når det kommer til menn som har sex med menn er det vel ingen diskusjon om. Se forøvrig dette: http://www.ung.no/oss/homofil/141183.html
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 At det er en enorm overvekt mtp HIV når det kommer til menn som har sex med menn er det vel ingen diskusjon om. Se forøvrig dette: http://www.ung.no/oss/homofil/141183.html Ikke bare HIV, MSM topper statistikken på de fleste kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: ddd2a...740
Gjest Drama Queen Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 (endret) Hvem er det som bruker uttrykket musa? Assosierer det med en gammel gris som har lyst til å kose litt med musa. *grøsser* Endret 5. september 2015 av Drama Queen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 redd j 25 .. flashback til da man hang på slike chattesider som 16åring. Anonymous poster hash: 82a43...0a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå