Gå til innhold

Hvordan gjøre det bra igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har ikke jeg o g samboer snakket sammen på en uke etter en heftig krangel.

Jeg mener at vi må bli enige om hvordan vi skal ha det og at vi bør snakke om det vi mener er feil med hverandre og løse det. Han blir bare sur når jeg påpeker hans feil, mens han kan lesse ut av seg som han vil.

MEN.. nå er jeg lei krangling, taushet og surmuling. Hvordan får jeg han til å bli glad igjen uten å gi meg??

Anonymous poster hash: 0e358...cf5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det blir for mye fokus på hva den andre gjør feil? Det må kunne gå an å snakke sammen uten å være så negativ.

Anonymous poster hash: 33dc8...d1a
Skrevet

Fortell heller hva du føler enn å fordele skyld.

Anonymous poster hash: 1f0f3...7e5

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Du må prøve å tenke over hva du selv kan gjøre for å forbedre "klimaet" dere imellom. Hva er det han sier mtp hva han blir irritert over? Det er der du må begynne. Erkjenne at du selv gjør feil, og forklare det ovenfor ham. Når du har gjort det kan du begynne å forklare rolig for ham hva du hadde satt pris på at han kunne gjort annerledes. Om det ikke nytter å snakke til ham face to face enda, så skriv på e-post/sms, at du har tenkt mye og funnet ut at du selv også har gjort en del ting som du kan forbedre for at dere skal få det godt sammen igjen. Så får dere ta hele samtalen face to face når han har sett det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...