Gå til innhold

Hvilken kroppsform er dette (bilde).

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, timeglass figur har bredere skuldre enn det ts har. Hun har nok pære figur, smalere skuldre, smal midje og bredere hofter.

Synes ts har veldig fin kropp :)Anonymous poster hash: ca398...fb5

Aha, er det slik det fungerer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Jeg fisker ikke komplimanger. Jeg er veldig bred og stor så jeg føler meg alltid veldig tykk, særlig nå som jeg har lagt på meg litt. Jeg sybes det er greit å lese at du ikke syns det da.

Anonymous poster hash: 837bb...6f1

Jeg skulle ønske at jeg var så slank og fin som deg

Anonymous poster hash: a8cee...2b1

• Liker 1
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Boksete? Lubben? BRED??!?

Nei seriøst, ts, jobb med deg selv, for så forvrengt kroppsbilde som du har kan ikke være bra! Du har jo overhodet ikke begrep på hvordan du ser ut. Nydelig figur, dessverre bortkastet på slike som ikke ser det (=deg selv).

• Liker 2
Skrevet

Tipper du har en BMI på rundt 19. Skikkelig fin og slank kropp.

Anonymous poster hash: cddfa...7d9
  • Liker 1
Skrevet

Tipper du har en BMI på rundt 19. Skikkelig fin og slank kropp.

Anonymous poster hash: cddfa...7d9

Nei, 22.5, ca :)

Skrevet

Akkurat sånn kropp har jeg og. Kunne trodd der var meg :-O

Har du 75b også? Haha.

(Korte ompa lompa ben og lang og spe overkropp) folk tror jeg har anoreksi helt til de ser meg fra navlen og ned. ...

Skrevet

Boksete? Lubben? BRED??!?

Nei seriøst, ts, jobb med deg selv, for så forvrengt kroppsbilde som du har kan ikke være bra! Du har jo overhodet ikke begrep på hvordan du ser ut. Nydelig figur, dessverre bortkastet på slike som ikke ser det (=deg selv).

Det er ikke så enkelt å se seg selv objektivt alltid enten en har den ene eller andre fasongen eller vekten. Å være nesevis til ts hjelper henne vertfall ikke.

Typisk at slanke mennesker ikke kan eller skal ha dårlig selvtilit her på kg og får beskjed om at dette er en fisketråd eller er ute etter oppmerksomhet.

Ts du ser fantastisk ut ;), nydelige former og linjer, slank og flott og det ser ut som du har en dash med humor med bart og det hele. Vær stolt av deg selv!

Anonymous poster hash: ffce2...1c3

• Liker 1
Skrevet

Akkurat sånn kropp har jeg og. Kunne trodd der var meg :-O

Har du 75b også? Haha.

(Korte ompa lompa ben og lang og spe overkropp) folk tror jeg har anoreksi helt til de ser meg fra navlen og ned. ...

:ler: Ja, sånn! Og ja, 75b og!

Skrevet

Det er ikke så enkelt å se seg selv objektivt alltid enten en har den ene eller andre fasongen eller vekten. Å være nesevis til ts hjelper henne vertfall ikke.

Typisk at slanke mennesker ikke kan eller skal ha dårlig selvtilit her på kg og får beskjed om at dette er en fisketråd eller er ute etter oppmerksomhet.

Ts du ser fantastisk ut ;), nydelige former og linjer, slank og flott og det ser ut som du har en dash med humor med bart og det hele. Vær stolt av deg selv!

Anonymous poster hash: ffce2...1c3

Tusen takk :)

Nei, det er faktisk ikke fisketråd, bare greit å få objektive øyne på ting når man ikke vet helt selv. :)

• Liker 1
Skrevet

:ler: Ja, sånn! Og ja, 75b og!

Du er ikke rundt 165 høy og veier 55-57 kg også vel? Og liten 38 i sko også?

:D

Skrevet

Du er ikke rundt 165 høy og veier 55-57 kg også vel? Og liten 38 i sko også?

:D

13 cm høyere (ser bare ikke sånn ut på grunn av stutte bein :ler: ), ca 67 kilo og liten 39. ;) Kjipt, alltid ønsket meg en kroppstvilling!

Skrevet

13 cm høyere (ser bare ikke sånn ut på grunn av stutte bein :ler: ), ca 67 kilo og liten 39. ;) Kjipt, alltid ønsket meg en kroppstvilling!

Pfffff. Vi er kroppstvillinger! Jeg er bare den mindre versjonen. Hahaha nå er jeg trøtt her. Men føler meg som en dverg :-(

Skrevet

Har noen fortalt deg at du er boksete eller stor på en eller annen måte, ts? For jeg vet at noen kan være stygge når det kommer til å kommentere negativt om andres kropp med vilje. Vi jenter spesielt blir veldig fort usikre på egen kropp. Men du er meget slank og fin, jevn og ser veltrent ut :)

Skrevet

Har noen fortalt deg at du er boksete eller stor på en eller annen måte, ts? For jeg vet at noen kan være stygge når det kommer til å kommentere negativt om andres kropp med vilje. Vi jenter spesielt blir veldig fort usikre på egen kropp. Men du er meget slank og fin, jevn og ser veltrent ut :)

Nei, ikke nå, men jeg var lubben i barndommen, og ble endel plaget for det.

Skrevet

Pfffff. Vi er kroppstvillinger! Jeg er bare den mindre versjonen. Hahaha nå er jeg trøtt her. Men føler meg som en dverg :-(

Alltid ønsket meg din høyde! Mye nettere og søtere. Jeg blir så svær når jeg har noen ekstra kilo, ikke så fan av det.

Skrevet (endret)

Nei, ikke nå, men jeg var lubben i barndommen, og ble endel plaget for det.

Da har du et gammelt bilde i hue. Jeg også var lubben da jeg var yngre og kan innimellom bli usikker pga det. Din høyde er fin og du tåler mer vekt. Jeg må veie lite hvis jeg skal være tynn :/ Endret av wintergirl
Skrevet

Oi, vi har veldig lik kropp! Jeg er litt lavere, men er jo nesten som å se seg selv. Jeg er hvertfall veldig fornøyd, og har ikke fått noen klager heller :)

Skrevet

Da har du et gammelt bilde i hue. Jeg også var lubben da jeg var yngre og kan innimellom bli usikker pga det. Din høyde er fin og du tåler mer vekt. Jeg må veie lite hvis jeg skal være tynn :/

Altså,veldig lite. Slitsomt det der. Uansett høyde og fasong så er det alltid noe galt. Syns ikke høye er noe større med mindre de ikke veier veldig mye. Men er man liten så blir man fort litt chubby. Ihvertfall sånn for meg. Enkelte ganger så har jeg lyst til å fettsuge lårene mine fordi jeg legger på meg så fort akkurat der,på hofter og rumpe. Men har mye muskler også. Tror også en del sitter i hue, hører ingen andre si det samme om meg. Men trives ellers med den jeg er. Vil ikke være en annen, bare den beste versjonen av meg selv :)

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...