AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Når skjedde det og hvorfor? Kunne det vært unngått om dere hadde jobbet mer med forholdet på et tidligere tidspunkt?Anonymous poster hash: 01a82...074
Gjest Matronella Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Det skjedde etter 25 år, tror ikke vi kunne ha jobbet mer med det enn vi gjorde. Begge har det bra, og ungene var store og taklet det fint etter et par dager. Ingen krangling eller bråk, vi bare skled sakte fra hverandre etter hvert som vi ble eldre og modnet forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Min eksmann var arbeidsnarkoman, han var sjeldent hjemme før kl 22, noen dager kom han hjem kun for å spise litt middag. I perioder jobbet han også hele helger, særlig høsten ble det bare jobbjobbjobb. Da barna var små var han flinkere til å være hjemme i det minste et par timer, men jo eldre barna ble, ble det også mer jobb. Han stilte riktignok opp på foreldremøter og var med som hjelpetrener til fotballaget (annen hver uke) Ettersom årene gikk ble han mer og mer oppspist av jobben, endret personlighet og ble veldig brå og humørsyk. Jeg og resten av familien (både min og hans) prøvde på alle mulige måter å få han til å jobbe mindre, men uten hell, og tro meg: vi prøvde via alle kanaler. Han slet både med depresjoner, dårlig helse, sinne, bitterhet og et par andre unevnelige ting. Etter tre år orket jeg ikke prøve mer, og selv ikke da ville han innse hvordan han var blitt. I ettertid legger han all skyld på meg, og bruker en hver anledning til å lage problem, han har helt tydelig glemt alt han har gjort i forkant av bruddet (kan si såpass at jeg valgte ikke å anmelde han kun med hensyn til barna) Kan med hånden på hjertet si jeg prøvde alt som prøves kunne...Anonymous poster hash: 14168...a0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå