AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 I år kommer det trolig 16.000 asylsøkere til Norge og det kan kmme opp i mot 50.000 i 2016. Var det en ny prognose som sier. Før jeg går videre beklager jeg at jeg ikke bruker ordet flyktning slik som radioen og andre medier. Om vi bruker en dansk modell kan disse 50.000 bli til 150.000 dvs 1.5 millioner i løpet av ti år. De fleste som kommer er unge menn fra Afrika og Midt-Østen. Er det viktig at vi gjør som Støre og Krf ønsker, å ha en nasjonal dugnad? Anonymous poster hash: ee257...33d 1
debattanten Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Det er veldig viktig å gjøre som de sier om vi vil undergrave vår egen fremtid, for oss selv og våre barn. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Det er veldig viktig å gjøre som de sier om vi vil undergrave vår egen fremtid, for oss selv og våre barn. Ikke vil pressen ha noen debatt om dette, de hiver ut et tall og snakker om dugnad. Anonymous poster hash: ee257...33d 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 I år kommer det trolig 16.000 asylsøkere til Norge og det kan kmme opp i mot 50.000 i 2016. Var det en ny prognose som sier. Før jeg går videre beklager jeg at jeg ikke bruker ordet flyktning slik som radioen og andre medier. Om vi bruker en dansk modell kan disse 50.000 bli til 150.000 dvs 1.5 millioner i løpet av ti år. De fleste som kommer er unge menn fra Afrika og Midt-Østen. Er det viktig at vi gjør som Støre og Krf ønsker, å ha en nasjonal dugnad? Anonymous poster hash: ee257...33d Er denne danske modellen vakker? Nå må du gi deg.Syriske flyktninger om 10 år? Er det krig om 10 år da? Snakk om å være synsk og div. Anonymous poster hash: a5d1f...c5c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Er denne danske modellen vakker? Nå må du gi deg.Syriske flyktninger om 10 år? Er det krig om 10 år da? Snakk om å være synsk og div. Anonymous poster hash: a5d1f...c5c Krigen i Syria har pågått i 4 år og det er ingen løsning i sikte. I Jemen er det store uroligheter og full borgerkrig kan bryte ut der også. Anonymous poster hash: 8b61b...f57 3
debattanten Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Krigen i Syria har pågått i 4 år og det er ingen løsning i sikte. I Jemen er det store uroligheter og full borgerkrig kan bryte ut der også. Anonymous poster hash: 8b61b...f57 Helt klart. Morroa startet for alvor i 2001 når USA gikk inn i Afghanistan for så å fortsette med Irak osv osv. USA har hatt drahjelp av Europa også. Det er ingen tegn til bedring. Jemen som du sier vil nok bli spennende fremover. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Strengt tatt har det vært krig og konflikt i Midt-Østen og Afrika i tusenvis av år. Men det har blitt mye lettere å rømme nå enn det var tidligere. Anonymous poster hash: 8b61b...f57
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Er denne danske modellen vakker? Nå må du gi deg.Syriske flyktninger om 10 år? Er det krig om 10 år da? Snakk om å være synsk og div. Anonymous poster hash: a5d1f...c5c Hvorfor vil den ikke det? Tror du det er fred i MidtØsten om 10 år? Neste gang er det Libya, Yemen, Irak eller kanskje Algeri. Anonymous poster hash: ee257...33d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå