MiniMjau Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Dere med barnehagebarn, hva slags utvalg av skotøy har barna deres nå fremover er høst og vinter? Kan dere anbefale spesifikke sko? Synes sko til den kalde årstiden er så "vanskelig". Støvler, overgangSko, goretex, sympatex, høstsko,vintersko.....
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Bruker goretex overgangssko eller gummistøvler nå. Går etterhvert over til cherrox-type støvler, og skikkelige vinterstøvler når det blir ordentlig vinter. Det er fortsatt noen litt varmere og tørre dager, da har hun vanlige goretex joggesko. Vi er veldig glad i Viking da, så det er de jeg har linket over. Mange sverger til Dock Boots i stedet for andre cherrox, men de har vi ikke testet. Anonymous poster hash: 41a69...1f2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Har aldri brukt såkalte høstsko eller overgangssko. De har joggesko med Goretex, de brukes til det er for kaldt eller vått i været til å bruke de. som oftest er det så vått at de bruker støvler store deler av høsten. Vintersko og Cherrox(Dockboots for vår del) tas frem når temperaturen stadig oftere kryper under 5 gr. Nå har 6 åringen min vokst ut av joggeskoene sine, så jeg vurderer å kjøpe Vikng overgangssko til han. Føler at behovet er litt større nå når han går på skolen og selv må ta ansvar for hva han tar på seg(ikke alltid så flink å bruke støvler) Anonymous poster hash: bf190...4b2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Vanlig joggesko og støvler nå, har gortex joggesko og cherrox stående til kaldere dager. Sånne skikkelig varme kamik/Sorell-sko til vinterbruk.Vi arver hauger med sko, og syns det er supert, fint å ha mye å velge i og variere med. Anonymous poster hash: 25dec...5d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå