AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Når jeg kommer ved klitorisstimulanse, blir klitoris overfølsom rett etterpå. Det tar noen minutter før jeg orker å stimulere der igjen. Har forsøkt i flere år å oppleve en g-punktsorgasme, ved hjelp av fingre, dildo, vibrator, penis.. uten hell. I dag brukte jeg den kjente "kom hit-teknikken" på g-punktet, og kom relativt fort. Orgasmen var litt annerledes enn de vanligvis har, litt "dypere" på en måte, men overhode ikke så mind blowing som "alle" skal ha det til. Kjente sammentrekninger inne i vagina, men klitoris var også overfølsom rett etterpå. Klarte det samme noen timer senere. Hva tror dere som har opplevd begge typene, var det en g-punkts orgasme eller en klitorisorgasme? Anonymous poster hash: 4e7d0...743
Cuntzilla Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Hm. Hvis du ikke var borti klitoris, så må det vel ha vært G-punkt, eller? Kjenner jeg ikke er ekspert, og hvordan det føles blir jo veldig subjektivt. Men for meg er kanskje den største forskjellen at G-punktsorgasme går litt som bølger i hele kroppen, imens klitorisorgasme føles mer ut som alt skjer i det lille området rundt der. En annen forskjell er at jeg kan kjøre på videre under og etter klitorisorgasme, men rett etter G-punkt så kan jeg bli litt matt/gelé i kroppen i en liten stund. Har pådratt meg noen sexskader av at jeg knekker sammen i stillinger jeg ikke bør knekke sammen i Jeg tror faktisk jeg får sammentrekninger på begge, men kanskje mest på G-punkt. Synes forøvrig begge er mindblowing
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Ja det høres ut som en g-punkts orgasme. Men får den av kom -hit bevegelsen, og jeg kommer også ganske fort av den - men som du også opplevde er den ikke på langt nær like eksplosjon eller deilig som en klitoris orgasme. Det kjennes veldig deilig ut rett før man kommer, men selve orgasmen er mega skuffende syntes jeg personlig. Foretrekker å stimulere gpunktet helt til jeg NESTEN kommer, mens jeg samtidig har stimulert klitoris så den er superfølsom, og bytter over til kun klitoris de siste sekundene. Da kommer jeg med et brak både innvendig og utvendig og squirter også. Anonymous poster hash: a60ef...c00
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Det kan også kjennes litt ut som at man må tisse .....Når g punkts orgasmen er på vei til å bygge seg opp.... Dette er fordi (tror jeg) at man også legger press på urinrøret av bevegelsen. Anonymous poster hash: a60ef...c00
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Hva i alle dager er kom hit-bevegelsen?Anonymous poster hash: 7c52f...7af
Arabella Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Anatomi Skjematisk tegning av klitoris, samt urinrørsåpningen og vaginaåpningen. Klitoris består av det utvendige klitorishodet (glans clitoris), og to par med innvendige svampelegemer: corpora og vestibulærsystemets pærer.[1] Den eneste delen av klitoris som er synlig fra utsiden er klitorishodet, som helt eller delvis er dekket av en liten hette kjent som klitorisforhuden (prepuce). Forhuden er del av de indre kjønnslepper (labia minora), og klitorishodet befinner seg i det øvre møtepunktet mellom disse. Selve klitorishodet er typisk på størrelse med en ert, men størrelsen varierer betydelig fra kvinne til kvinne. Klitorishodet sitter på toppen av klitorisskaftet, som strekker seg et par centimeter innover og oppover før det skifter retning, og deler seg i to ben (corpora cavernosa), som strekker seg 9-15 cm ned på hver side av skjeden og ender i clitoral crura. Vestibulærsystemets pærer (bulbus vestibuli) er nært knyttet til klitoris, og regnes av noen som en del av klitoris.[1] Mens selve klitorishodet består av ikke-erektilt vev, består de indre delene (pærene og corpora) av erektilt vev, som fylles med blod og dermed svulmer opp ved opphisselse.[1]
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Hva i alle dager er kom hit-bevegelsen?Anonymous poster hash: 7c52f...7af Helst med to fingre da. Pekefinger og langefinger inn i vagina, og mens de er der inne, bøye fingerleddene i en slik "kom hit" bevegelse mot magen på en måte. Der kjenner man en lite nokså ruglete område, og når dette blir stimulert kan man få g punkts orgasme. På denne videon kommer det greit frem, bare at hos meg sitter gpunktet lenger inn enn såpass langt ut som det ser ut som i animasjonen, ihvertfall sånn at man må ha fingrene så dypt inn som det går, og deretter bøye de to ytterste leddene på fingeren for stimulering. Ekstra deilig er det når tommelen på utsiden dunker borti klitoris samtidig Anonymous poster hash: a60ef...c00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå