Gå til innhold

Behandler sint? Lei av meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sa til behandler at jeg hadde sett noen opplysninger om en medpasient ligge på bordet hans mellom stolene på kontoret hans. Jeg sa at jeg synes deg påvirket meg negativt. Jeg angrer på at jeg sa deg, og er redd han er sint på meg nå. Han sa det kunne ha vært en annen av hans pasienter enn medpasienten jeg har gruppeterapi med, men jeg svarte at jeg uansett forsto hvem det handlet om.

Har jeg grunn til å tenke at han nå er sint, og ikke liker meg?

Anonymous poster hash: 5b7f1...44f

Anonymous poster hash: b6bb3...efd

Videoannonse
Annonse
Gjest Finkjole
Skrevet (endret)

Mitt råd er så spørre han i neste time :)

Jeg har flere ganger lurt om behandlere har vært sint på meg. Da har jeg spurt istedenfor å gå rundt å lure. De tar det positivt. For da får man bedre samarbeid og åpenhet. Jeg tviler på han er sint.

Endret av Finkjole
Skrevet

Mitt råd er så spørre han i neste time :)

Jeg har flere ganger lurt om behandlere har vært sint på meg. Da har jeg spurt istedenfor å gå rundt å lure. De tar det positivt. For da får man bedre samarbeid og åpenhet. Jeg tviler på han er sint.

Han virket bare veldig lite fornøyd med at jeg. Tok han "på fersken" i å på en måte bryte taushetsplikten. Jeg er veldig redd for st han ikke liker meg lenger.

Skrevet

Nei du gjorde det riktige med å påpeke at sensitiv informasjon blir behandlet så hensynsløst.
Han ble nok bare flau over seg selv og du har ingen grunn til å frykte at han er sint eller ikke liker deg ! :)  Faktisk tror jeg  han fikk et bra inntrykk av deg når du sa det, fordi han neppe ville likt om noen ikke brydde seg om at sensitiv informasjon om han selv kom på avveie. God moral har du :)

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg sa til behandler at jeg hadde sett noen opplysninger om en medpasient ligge på bordet hans mellom stolene på kontoret hans. Jeg sa at jeg synes deg påvirket meg negativt. Jeg angrer på at jeg sa deg, og er redd han er sint på meg nå. Han sa det kunne ha vært en annen av hans pasienter enn medpasienten jeg har gruppeterapi med, men jeg svarte at jeg uansett forsto hvem det handlet om.

Har jeg grunn til å tenke at han nå er sint, og ikke liker meg?

Anonymous poster hash: 5b7f1...44f

Tror ikke at han er sint altså!

Han ble det iallfall mer på seg selv som lot deg oppleve det vil jeg tro.

Veldig bra at du sa fra!Og det tror jeg at terapeuten respekterer deg for faktisk.

Men ta det gjerne opp,sånn at du slipper å lure på det du.

Skrevet

Han er nok heller flau

Skrevet

Om han så irritert ut, så var han nok bare irritert på seg selv, og flau av at du var den som tok han i denne flausen. Han er gjerne redd for at du nå skal synes at han er useriøs som lot disse papirene ligge og slenge.

Anonymous poster hash: 97fe2...639
Skrevet

Du trenger ihvertfall ikke bekymre deg. Det er jo ikke DU som gjorde noe galt her. Om han skulle ha noen negative følelser mot deg nå, så er det jo HANS problem.

Anonymous poster hash: 97fe2...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...