Gå til innhold

Noen som har tatt kortison i arr?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nysgjerrig på dette. Har et opphøyet arr jeg vil fjerne. Lurer på om det er vondt og om det ble fint?

Anonymous poster hash: d2b97...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt kortison på arr ja, ble fint det, men ville ikke brukt det uten guide fra lege eller andre som kan mer om det.

Skrevet

Brukt kortison på arr ja, ble fint det, men ville ikke brukt det uten guide fra lege eller andre som kan mer om det.

Har selvfølgelig tenkt å gjøre det hos en lege :-) Bare fint å høre andre sine erfaringer. Det er også på undersiden av kjeven så jeg vil at det skal bli så fint som mulig.

Tok du sprøyter? Fikk du bedøvelse? Hvor mange behandlinger? Var det dyrt?

Skrevet

Har selvfølgelig tenkt å gjøre det hos en lege :-) Bare fint å høre andre sine erfaringer. Det er også på undersiden av kjeven så jeg vil at det skal bli så fint som mulig.

Tok du sprøyter? Fikk du bedøvelse? Hvor mange behandlinger? Var det dyrt?

Kan dette hjelpe på keloide arr også? har et skjemmende, opphøyd lilla.

Anonymous poster hash: 48e0f...105

Skrevet

Kan dette hjelpe på keloide arr også? har et skjemmende, opphøyd lilla. Anonymous poster hash: 48e0f...105

Kortison på keloide arr gjøres jos hudspesialist. Noen bruker og laser men det vurderes i hvert enkelt tilfelle.

Har fått sprøytet inn kortison etter først å ha fått bedøvet huden med flytende nitrogen. (?) Ikke behagelig, men arrene ble mindre klumete.

Anonymous poster hash: b0937...52f

Skrevet

Hadde en stygg kul på øret som kom etter at jeg lot en dårlig utført ørepiercing med masse betennelse gro igjen. Irritert bindevev tror jeg legen kalte det. Fjernet kulen en gang men den kom raskt tilbake. Andre gangen ga kirurgen meg en kortisonsprøyte da han tok ut stingene, og etter det kom kulen aldri tilbake. Vet ikke om dette er akkurat det samme som kortisonsprøyte i et vanlig arr men funket ihvertfall supert for meg

Anonymous poster hash: 1e084...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...