AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Er det noen som vet om engangsresepter vises i "mine resepter" (på nett) eller er det bare resepter som gjelder for flere ganger man kan se? Anonymous poster hash: 39da3...a45
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Alt vises.Anonymous poster hash: 3f49d...ab6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Ok, takk for svar Da må jeg ringe legekontoret igjen da - ba om å få resept på et B - preperat (som jeg bruker fast), men finner den ikke i mine resepter. Anonymous poster hash: 5700c...ab3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Ok, takk for svar Da må jeg ringe legekontoret igjen da - ba om å få resept på et B - preperat (som jeg bruker fast), men finner den ikke i mine resepter. Anonymous poster hash: 5700c...ab3 Når ba du pm den? For kjernejornalen er visst treg Anonymous poster hash: 57ac1...4b2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg ringte i går morges. Kan jeg høre på apoteket da kanskje, om den ligger der likevel? Synes det er pyton å ringe legekontoret, for sekretæren der er ganske kvass.. Anonymous poster hash: 5700c...ab3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå