Gå til innhold

Vondt på klitoris(tappen)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som har hatt det?

Gjør sinnsykt vondt å komme bort, eller hvis jeg har stram truse eller i spesielle bevegelser.

Prøvd å kikke å se om det var noe galt, men gjorde bare vondt når jeg kom borti. Er liksom vondt på den "tappen" under hetta liksom.

Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 629d1...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du ikke er kåt gjør det gjerne litt vondt med direkte berøring på klitoris altså.

Hvis du har så vondt at du liksom omtrent må gråte tenker jeg du bør sjekke opp det med lege, men direkte berøring mot klitoris uten å være kåt pleier ikke å være godt!

Det er en klump av nerver (så og si), og smertene kan jo komme om du stadig prøver å pirke bort i den også.

Hvordan er det når du berører den og er kåt? F.eks når du onanerer? Gjør det vondt da og?

Anonymous poster hash: 93e68...7b0

Skrevet

Når du ikke er kåt gjør det gjerne litt vondt med direkte berøring på klitoris altså.

Hvis du har så vondt at du liksom omtrent må gråte tenker jeg du bør sjekke opp det med lege, men direkte berøring mot klitoris uten å være kåt pleier ikke å være godt!

Det er en klump av nerver (så og si), og smertene kan jo komme om du stadig prøver å pirke bort i den også.

Hvordan er det når du berører den og er kåt? F.eks når du onanerer? Gjør det vondt da og?

Er vondt hele tiden, vil nesten kalle det for stikkende smerte. Ikke sånn som å berøre den uten å være kåt. Er en tydelig forskjell. Har hatt det slik et par ganger før, men veldig sjelden. Begynte igår kveld.. Kan noe ha sneket seg under hetta, et hår for eksempel?

Ts

Skrevet

Du skal jo ikke gå rundt å ha det vondt.

Litt rare detaljer her, men ser du noe 'uvanlig' om du studerer foran et speil da? Jeg har av og til opplevd å ha liggende igjen litt såperester etter dusj bak klitorisen hvis det gir mening, og har da tydelig sett såperester i speilet når jeg har fundert over hvorfor det liksom har svidd/klødd.

Så jeg tenker det kan være mulig at noe har satt seg rundt klitoris, som hår eller noe.

Skrevet

Du skal jo ikke gå rundt å ha det vondt.

Litt rare detaljer her, men ser du noe 'uvanlig' om du studerer foran et speil da? Jeg har av og til opplevd å ha liggende igjen litt såperester etter dusj bak klitorisen hvis det gir mening, og har da tydelig sett såperester i speilet når jeg har fundert over hvorfor det liksom har svidd/klødd.

Så jeg tenker det kan være mulig at noe har satt seg rundt klitoris, som hår eller noe.

Hm, ja, får ta en dusj og se om det hjelper.. Kanskje det går over av seg selv også, hvis ikke så skal jeg allerede til lege på mandag. Tusen takk for svar :)

Skrevet

http://www.kk.no/livsstil/har-du-hørt-om-vulvodyni-27120

Fant forresten denne linken, men vulvodyni tror jeg skal vises med en del hovenhet? Litt usikker, leste ikke gjennom.

Men flere andre 'lege' sider nevner at stikkende smerte på klitoris ofte kommer av at man bruker for trange eller tettsittende truser og/eller bukser.

Kan det være at du går med klær eller bind slik at det stadig trykker mot klitoris da?

Hva gjorde du sist når du opplevde smerten ? Gikk det over av seg selv?

Skrevet

Kan være du har kommet borti med en negl eller fått et "brannsår". 

Bruker å få slike smerter når jeg onanerer for hardhent og for ofte. 

Anonymous poster hash: 77d30...881
Skrevet

http://www.kk.no/livsstil/har-du-hørt-om-vulvodyni-27120

Fant forresten denne linken, men vulvodyni tror jeg skal vises med en del hovenhet? Litt usikker, leste ikke gjennom.

Men flere andre 'lege' sider nevner at stikkende smerte på klitoris ofte kommer av at man bruker for trange eller tettsittende truser og/eller bukser.

Kan det være at du går med klær eller bind slik at det stadig trykker mot klitoris da?

Hva gjorde du sist når du opplevde smerten ? Gikk det over av seg selv?

Hm, jeg bruker ikke bind eller innlegg og bruker bomulltruser fra change til hverdags. De er myke og ikke irriterende, men kanskje det er stramt likevel?

Sist tror jeg at jeg bare lot det gå over, er lenge siden så husker ikke... Ts

Skrevet

Håper i alle fall det går raskt over! Om ikke får du ta en tur innom legen :)

Skrevet

Jeg har hatt det samme flere ganger før. Har pleid å få det når jeg har onanert litt for hardt og ofte. Det pleier å gå over på et par dager, men det er særlig vondt å gå med trange bukser og truser de dagene. Bare jeg sitter og endrer stilling kan det plutselig komme stikkende smerter... Ganske vondt :( Men går som regel fort over.

Anonymous poster hash: c5618...e42
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt det samme flere ganger før. Har pleid å få det når jeg har onanert litt for hardt og ofte. Det pleier å gå over på et par dager, men det er særlig vondt å gå med trange bukser og truser de dagene. Bare jeg sitter og endrer stilling kan det plutselig komme stikkende smerter... Ganske vondt :( Men går som regel fort over.

Anonymous poster hash: c5618...e42

Samme her, høres ut som at den er sår, ts.... La den være i fred i noen uker eller måneder og tilvenn deg å ikke være så hardhendt når du onanerer :)

Jeg må gå uten truse og i joggebukse når klitoris blir sår her.... Har heldigvis nå brukt 3-4 år på å trene meg opp til å onanere veeeeldig svakt, og endelig får like mye nytelse ut av det nå som før når jeg måtte gjøre det hardt. Det blir som når menn har "death grip" eller hva de kaller det, at de runker så hardt så penis blir mer ufølsom ved samleie og sår i det daglige..

Anonymous poster hash: e1199...444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...